komt er een prijzenoorlog ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bij ons kost het nog steeds 39 euro per maand, hij heeft het al twee jaar niet meer verhoogd.
    Ik betaal overigens 34 euro, omdat ik boven de 50 ben.
    Als er echt een prijzenoorlog uit zou breken, dan zie ik het somber in voor ons sportschooltje, er trainen nu al niet echt veel mensen, we hebben geen sauna en geen enkele luxe, dus niets om echt mee te concurreren.
    Dan verval je straks in die grote fitness centra's, en dat hoop ik niet.
    Brear.

Comment

Bij mij is de prijs gewoon het zelfde gebleven. Maar sport daar via mijn werkgever, dus krijg ik korting.

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Nu is er een fitnessstudio bijgekomen hier in Beverwijk. Prijs is 18 euro voor 8 weken. Het vreemde is dat deze eigenaar nog een fitness school heeft in Beverwijk. Prijs is 45 euro per maand. Deze school is op een steenworp afstand van een squase/fitnessstudio. Dus zal denk ik de prijzen ook hier wel verlaagt worden.
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik betaal 20 per maand all in. Niet dat er veel extra's zijn (geen sauna/zwembad oid) maar ik mag wel alles meedoen. Nu ga ik alleen voor de fitness, maar ik zou theoretisch ook kunnen steppen, spinnen etc. Ik kan ook bij alletwee de filialen terecht,wat ook best fijn is. Ben ook wel eens bij zo'n luxe sportschool geweest voor een "proefles". Kostte 70 euro per maand :S en dan moest je ook nog voor 2 jaar tekenen. Publiek daar was ook niet geweldig. Meer van die typjes zovan: Kijk mij, ik fitness bij een dure sportschool. Ik auwehoer alleen maar en mag ook niet teveel zweten. Daar ben ik te hip voor :kots:
          Zwaarste dumbells waren 20 kg

Nee laat mij maar fijn sjouwen bij mn eigen sportschooltje zonder al die kapsoneslijers
          Life is pain
          Pain is French bread

Comment

Ik ben 3 januari begonnen bij een andere sportschool. Deze eigenaar had ineens zin om zich meer op het bodybuilden te storten en daar doe ik nu dus mijn voordeel mee. De ruimte voor krachttraining is 2,5 x zo groot als dat ik gewend was en dumbells gaan tot 40 kilo. Het mooiste komt nog: zijn daluren lopen dagelijks van 08.30 tot 18:00 en in het weekeinde van 9.30 tot 15.00. Daardoor betaal ik nu geen €43, maar €33. Verder gratis koffie tussen 12.00 - 16.00. Dat noem ik nog 'ns een sportief begin van 2007.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X