Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Betekent dit dat je je spieren weer opnieuw moet belasten (voor groei, kracht enz..) na dit aantal dagen? Of dat je weer zou kunnen belasten als je hier behoefte aan zou hebben?
Dus als je bijv in 1 week vaak de zelfde spiergroep zou willen trainen dan is het aan te raden om in de 15-20 rep range te zitten omdat dat gemiddeld 1 a 3 dagen duurt voor herstel.. dan vind ik het raar waarom je dan 15 sets van 15 reps kan doen en dan toch zo snel hersteld dan als je 8 sets van 8 zou doen(voorbeeld) want dan zou je een dagje of 4 ofzo doen voor het volledig hersteld is (misschien langer ik kijk nou even niet in het shema ).
Dat heeft te maken met de manier van belasten. Bij 15 herhalingen met minder gewicht belast je, spier anders dan wanneer je 8 herhalingen doet met meer gewicht.
Daarop moet je ook je rustdagen voor die spiergroep aan passen.
Weet je wat ik nou zo opmerkelijk vind.. Dat als ik opdruk, nu bv kan ik denk ik 50 reps. Als ik dat doe, kan ik er morgen 55-60. Gaat zo door tot de 80. Als ik wil kan ik volgende week 80 reps. Maar nu echt nog niet. Dat vind ik zo raar, het gaat enorm snel omhoog zoiets. Is natuurlijk niet zo dat ik tot de 120 doorkan gaan over 1 maand ofzo. Maar dan nog. Als je het 1 week niet bijhoud kan je ook weer over nieuw beginnen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment