Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Komt waarschijnlijk doordat je haast rechtstreeks uit je bed zo naar de gym rijd?
Zelf train ik altijd 's morgens om 08.30u. (ook als ik 's nachts heb gewerkt).
Iets vroeger opstaan? Tegen de tijd dat ik ga trainen heb ik reeds twee maaltijden en een half uurtje cardio achter de kiezen, neem nog een eca en meng me dan tussen de slapers in de gym en heb altijd een heel goeie workout.
Eigenaardig genoeg kan ik niet dezelfde intensiteit qua training genereren als ik 's avonds ga trainen. Mensen verschillen nu eenmaal....
Verschillen en het is een kwestie van gewenning. De eerste week `s morgens valt bij mij vaak tegen maar daarna gaat het net zo lekker als `s middags.
Moet nu vanwege de zomertijden ook `s morgens en het is weer ff wennen
Ik denk dat als je s'morgens gaat trainen zeker 2uur wakker "moet" zijn en een voedzame maaltijd naar binnen moet hebben gewerkt.
Ik ga ook wel eens s'morgen trainen, 9.30 - 10uur maar dan sta ik zeker om 7.15 op en zorg voor een goede maaltijd. Op de fiets naar de sportschool [20 min] en op die manier valt het nog wel mee.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment