Bij wie begint de drukte ook weer op gang te komen? Oude gezichten die je al maanden niet meer hebt gezien zitten weer op het oude nest. Natuurlijk de nieuwe mensen die zo snel mogelijk af willen vallen krijg je er ook nog bij. Al me al wachten op apparaten. En dan als we twee tot drie maanden verder zijn is er nog minder dan de helft van over.
Drukte op de sportschool door goede voornemens
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ja bij mij op de sportschool begint het al wat drukker te worden. Al denk ik dat het volgende week drukker gaat worden als de vakantie weer voorbij is. dan wil iedereen z`n oliebollenvet araf trainen. Meestal zwakt dat na een paar weken weer af. Maar als je in maart of april de eerste mooie dagen gaat krijgen en gekeken gaat worden of de badkleding nog wel past....... dan wil iedereen z`n overtollige pondjes nog snel even kwijtraken.
En in mei zie je ze niet meer terug. Beetje jammer want als je het hele jaar door blijft trainen heb je hier veel minder problemen mee.
Maar voor ons scheelt het weer ruimte in de sportschool
gr
-
Gisteravond was het ook drukker dan normaal bij mij op de sportschool...altijd lastig als je op apparaten moet wachten, maar ik ga dan snel verder met iets anders wat er op lijkt om warm te blijven. Trouwens, na een tijdje zullen die zogenaamde voornemens wel weer vergeten worden en zal het wat minder druk zijn
Comment
-
Mijn sportschool is na drie maanden gesloten te zijn weer heropend dus nu nog erg rustig.
Hoewel ik het fenomeen wel herken, eerste drie weken na de vakantie is het normaal gesproken merkbaar drukker.
En voor de zomer ook, gastjes die denken dat ze door drie maanden trainen als een arnold erbij kunnen lopen op het strand. Als het zo makkelijk zou zijn was natuurlijk iedereen breed...Groei, Groeier, Groeist
Comment
-
wel heel vervelend vind ik dit met die goede voornemens het zijn altijd van die mensen die dan de grootste praatjes hebben en die doen alsof ze der zoveel van af weten en heel veel mensen tips geven maar na 2/3 maanden zie je ze niet meerThe Training is Nothing...The Will is Everything !!
Comment
-
Originally posted by punani View Postwachten op machines.. maar jongens wij zijn hardcore we hebben alleen maar stangen en dumbels nodig
idd. Maar bij ons valt de drukte nog wel mee. In de avond is het wel wat druk, maar niet anders dan normaal. Train toch niet in de avond, meestal in de namiddag.
Mzzl.
Comment
-
Bij mijn sportschool is het juist (nog) rustiger. Denk omdat het komt doordat hij gesloopt zou worden en veel mensen nu bang zijn dat hij ineens opgedoekt wordt.
Er hangt ook een briefje "beste leden, voorlopig zijn wij nog gewoon geopend!".
Maar mij hoor je niet klagen, hou wel van rust.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by KeepItReal View PostBij mijn sportschool is het juist (nog) rustiger. Denk omdat het komt doordat hij gesloopt zou worden en veel mensen nu bang zijn dat hij ineens opgedoekt wordt.
Er hangt ook een briefje "beste leden, voorlopig zijn wij nog gewoon geopend!".
Maar mij hoor je niet klagen, hou wel van rust.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-