24/7

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 24/7

Wat vinden jullie hiervan? 24 uur per dag 365 dagen per jaar. Ik train daar dus.

AD.nl - 24 uur per dag actueel nieuws /

En wie van jullie zou 's nachts willen trainen?
    Groei, Groeier, Groeist

Goed initiatief! Kun je hardcore trainen daar zoals in de beroemde Gold's Gym in Amerika?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik zou best snacht is willen trainen hoor

zullen we ovr een jaar of 10-20 tch wel heen kaan net als in tokio enzo
      alles 24pd open
      ik zou er geen moeite mee hebben
      Who's the Chef

Comment

Ja is best hardcore al zeg ik het zelf. Dumbells tot 50 kilo, kan ik zelf nog wel even mee vooruit.
        Groei, Groeier, Groeist

Comment

50 valt dan weer net ff tegen schiet ik er nog niet veel mee op.
          Who's the Chef

Comment

De veramerikanisering van ons land zet door. Vind het zelf een goed initiatief. s'nachts trainen zou ik niet doen denk ik.
            Wat ik me wel afvraag is wat je betaald voor een all-in abonnement..?
            liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Kost € 29,95 per maand als je tekent voor een jaarcontract. Wordt per maand automatisch afgeschreven.

Dit is all-in. Incl. Spinnen e.d.
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

goede kwaliteit prijs verhouding alleen niet in mijn buurt..

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
                  Kost € 29,95 per maand als je tekent voor een jaarcontract. Wordt per maand automatisch afgeschreven.

Dit is all-in. Incl. Spinnen e.d.

Dat is cker niet slecht.
                  liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

damn das niet duur man
                    Who's the Chef

Comment

Zeker niet duur nee. 24/7 vind ik een beetje onnodig, wie gaat er nou zo ongelofelijk vroeg trainen? mss een paar mensen maar rendabel is het niet. Meer uren draaien is meer stroom, meer personeel en dus veel meer kosten.
                      Alles(alle winkels) 24/7 open slaat al helemaal nergens op, want ik denk dat je dan per nacht als winkel maar 5 klanten(max) hebt. Beter zou zijn een avond winkel in elke stad neer te zetten.

Grtz
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat er veel mensen zullen komen snachts.

Als marketingstunt is het die eigenaar van gold's gym zeker gelukt aangezien er een hoop mensen van andere sportscholen in Nieuwegein en ook Utrecht zijn overgestapt. 24/7 is toch nieuw en zelfs op mijn werk hebben ze het erover.
                        Groei, Groeier, Groeist

Comment

ja wij hebben het er ook over, maar wie van ons gaat daadwerkelijk snachts trainen? Of wie van je maten op het werk? Lijkt me een leuke toevoeging om mee te adverteren, maar echt iets eraan hebben.. ik denk het niet.
                          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen, ze zullen er zeker de nodige mensen mee binnenhalen die juist vanwege die openingstijden lid worden maar of dat genoeg is om het rendabel te maken...

Heeft trouwens lang zat geduurd die nieuwe gym, meen dat het dezelfde toko is die een jaar of 3 geleden in een vrij aftands gebouw zat en waar toen al sprake was van sluiting en een nieuwe opzet. Hebben trouwens altijd al erg ruime openingstijden gehad, toen ook al iets van 7 dagen per week van 6:00 tot 23:00 ofzo.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                              Ben wel benieuwd hoe dat gaat lopen, ze zullen er zeker de nodige mensen mee binnenhalen die juist vanwege die openingstijden lid worden maar of dat genoeg is om het rendabel te maken...

Heeft trouwens lang zat geduurd die nieuwe gym, meen dat het dezelfde toko is die een jaar of 3 geleden in een vrij aftands gebouw zat en waar toen al sprake was van sluiting en een nieuwe opzet. Hebben trouwens altijd al erg ruime openingstijden gehad, toen ook al iets van 7 dagen per week van 6:00 tot 23:00 ofzo.
                              Klopt. Het werd ook steeds rustiger daar. Iedereen ging een minder tochtige sportschool zoeken waar de stangen recht zijn en de dumbells niet verroest.

Maar wel altijd goede sfeer. Ze waren 7 dagen in de week van 9:00 - 23:30 open. Behalve zaterdag (van 9:00 - 17:00).
                              Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X