Je vleugeltjes uitslaan

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je vleugeltjes uitslaan

Hey mensen,

ik zie vaak dat bodybuilders hun lats uitzetten, als het waren, hun vleugeltjes, en dat kan een jongen bij mij uit de klas ook. Dan beweegt hij zijn bot zo, dat hij naar buiten komt. Een andere vriend van me kan het ook.

Lijkt me wel vet om te kunnen, iemand die hier iets meer over weet? Hoe het moet, en of je er meer massa voor moet hebben..

grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

gewoon latpuldowns of jezelf optrekken, is gewoon je lats uitzetten en is ook belangrijk dat je pose goed kunt uitvoeren
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

kan jij het dan? ik doe veel oefeningen. Kan ze alleen aanspannen.

Comment

probeer je schouders naar benden te drukken dan komen je lats vanzelf
        Who's the Chef

Comment

Kijk gewoon wat filmpjes van pro bodybuilders als ze een front latspread doen.

En hoe groter je lats zijn hoe meer je het idee van vleugels hebt.

Vooral veel chinnen en lat pulldowns doen.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Zo je foto van voedings... .nl te zien heb je ook geen echte lats..
            on the road to get huge

Comment

dankje .. dankje.. Biatch heb nog altijd meer dan jou.

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                Zo je foto van voedings... .nl te zien heb je ook geen echte lats..
                hij heeft ze armen ook omhoog kerel
                dan zijn ze zo ie zo minder goed te zien.
                Who's the Chef

Comment

duimen beetje achter je zij, en je schouders als het ware een beetje nr beneden drukken en je ellebogen wat nr voren laten komen ps beetje kut om het zo uitteleggen maar videotjes kijken hoe de pro s het doen en zelf voor de spiegel oefenen
                  ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Ik kan ze nu een beetje uitzetten, dan houd ik me armen wel flink voor mijn lichaam. Moet nog oefenen met lats uitzetten terwijl ik me armen echt naast me lichaam houd. Ik doe best veel chin ups eigenlijk, altijd al.

Grtz

Comment

Je moet je armen niet voor je lichaam houden, je moet je breed maken.
                      Is een hele moeilijke pose, heeft bij mij even geduurd voor ik mijn rug wijd kon maken.

Hier een fotootje hoe je het moet doen.
                      Moeilijk uitleggen hoe je dat moet doen.

Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

yup i know, maar dat lukt dus nog niet zo goed. Ik ben niet zo soepel, en vind het lastig om mijn schouders naar voren te duwen terwijl mijn handen in mijn zij zitten. Doet nogal pijn

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                          dankje .. dankje.. Biatch heb nog altijd meer dan jou.
                          Iets mindere reactie kan ook wel. Hoe was jij eerst je lats aan het uitzetten dan met je armen voor je lichaam???
                          on the road to get huge

Comment

pfah alsof jij er last van hebt.

Gewoon je handen in je zij, en je schouders naar voren, en dan je handen iets meer richting het midden van je buik doen.

Comment

Haha mij scheit het inderdaad niet nee. Maar zo blijft het hier nog een vriendelijk forumpje.
                              on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X