vrouw in nood :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vrouw in nood :)

hoi allemaal,

ik ben al vier jaar bezig met fitness, ga 3 à 4 keer per week trainen (eerst krachttraining en dan +- 45 minuten cardio) en daarbuiten ook nog af en toe hardlopen. Mijn doel is redelijk bescheiden: vetpercentage verliezen zodat je mijn spieren iets duidelijker ziet, ik heb dus helemaal geen bodybuildsteridealen ofzo
    Ik lijk op dit moment echter niet meer zoveel vooruitgang te boeken en vind heel moeilijk advies voor vrouwen. Bijna alle info is op mannen gericht terwijl een vrouwenlichaam toch anders reageert op voeding en beweging lijkt me.
    Zijn er nog vrouwen op dit forum of mannen die weten waar ik info specifiek voor vrouwen kan vinden?
    Groetjes en alvast

Hey missy,

Ten eerst WELKOM...

Ik vind het moeilijk om aan een lady te vragen maar het moet ff
    Wat zijn je stats?

En ja er zitten ook dames op dit forum... Corina heeft er veel verstand van,
    Maar dan moet je even wachten tot ze online is natuurlijk.

Maar de heren hier zullen ook een heel eind komen hoor

Groetjes Fitnessfreak
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Welkom.
      getting back in shape...

Comment

ja tuurlijk, dat ben ik erbij vergeten te zetten:
        25 jaar, 1m69, 61 kilo, BF 24 % (is laatste maanden toegenomen, stond vorig jaar op 22%. Verandering van staand naar zittend beroep zit daar wel voor iets tussen denk ik)

Comment

Welkom ,

Zo slecht zijn je stats nog niet, aangezien een vrouw altijd meer vetpercentage heeft als een man.

Vanuit hier is het heel moeilijk te bepalen wat je doelen zijn, maar kun je eens aangeven wat je streven is? (bijvoorbeeld 21% vet ofzo)
          Daarnaast even aangeven wat je ongeveer eet etc.

Doe dit even in een andere topic, aangezien dit het voorstel topic is.

Grtz.

Comment

Dat weet ik wel zeker, je verbrand nl nu een stuk minder. Wat je zou kunnen doen is alles opschrijven wat je op een dag eet en drinkt, maar dan ook echt alles; en dat posten in het topic voedingsschema met daarachter de voedingswaarde, dan kunnen we je tips geven wat betreft je voeding.
            Je zal nu zo ie zo al minder koolhydraten kunnnen gaan nuttige dit i.v.m. met je gewijzigde leef/werk situatie.

Comment

welkom
              bigger is better

Comment

dankjewel, zal ik doen! stats zijn niet slecht, maar kunnen veel beter! Wil terug naar 22 %

Comment

Originally posted by missy View Post
                  hoi allemaal,

ik ben al vier jaar bezig met fitness, ga 3 à 4 keer per week trainen (eerst krachttraining en dan +- 45 minuten cardio) en daarbuiten ook nog af en toe hardlopen. Mijn doel is redelijk bescheiden: vetpercentage verliezen zodat je mijn spieren iets duidelijker ziet, ik heb dus helemaal geen bodybuildsteridealen ofzo
                  Ik lijk op dit moment echter niet meer zoveel vooruitgang te boeken en vind heel moeilijk advies voor vrouwen. Bijna alle info is op mannen gericht terwijl een vrouwenlichaam toch anders reageert op voeding en beweging lijkt me.
                  Zijn er nog vrouwen op dit forum of mannen die weten waar ik info specifiek voor vrouwen kan vinden?
                  Groetjes en alvast

Goede zaak dat je eerst de krachttraining doet. Veel vrouwen doen het andersom, en dat is ERG fout.

Wat betreft afvallen, 4 uur voor het slapengaan geen carbs innemen. Hele dag door blijven eten, niet cheaten (1x per week pizza oid. is geen probleem)

Succes met het behalen van je doel.

Comment

Welkom
                    Who's the Chef

Comment

Welkom.

En je stats zijn niet slecht.

Grtn...

Comment

Originally posted by missy View Post
                        hoi allemaal,
                        Bijna alle info is op mannen gericht terwijl een vrouwenlichaam toch anders reageert op voeding en beweging lijkt me.
                        Neuh.. je spieren weten echt niet of ze in een man of een vrouw zitten. Het enige verschil dat ik kan bedenken is eventueel hormonale respons.

BTW, welkom
                        Life's what you make it!

Comment

Originally posted by musclehedz View Post

Wat betreft afvallen, 4 uur voor het slapengaan geen carbs innemen. Hele dag door blijven eten, niet cheaten (1x per week pizza oid. is geen probleem)
                          Hele dag door eten zo werkt het niet he musclehedz
                          sommige zouden dit zo opnemen en werkelijk heel de dag door gaan eten.
                          Ze moeten ook weten wat te eten en waarom om de 2 a 3 uur eten.
                          Soms moet ik toch lachen om adviezen, geef er wel altijd uitleg bij en roep niet zomaar iets.

Wat de anderen al zeggen post even je voedingsschema.

Wat doe je precies heel de week..hoeveel cardio?

En indd wat Sis al zegt het enige verschil zit hem in de hormonen voor de rest trainen wij hetzelfde als mannen, misschien zelfs beter

O, ja welkom hier!
                          Wel blijven plakken he
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Welkom,
                            Veel plezier op het form,

Comment

welkom!!

grts

Comment

Sidebar top desktop