Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Dag allemaal,

Ik ben Sofie, 20 jaar en ik speel mijn 13e jaar voetbal. Reeds enkele jaren doe ik aan fitness, dit ter ondersteuning van mijn sport. Een nieuw doel voor mezelf is meer afgetraind te geraken. Via dit forum probeer ik hierover meer te weten te komen.
    Daarbij heb ik als onderwerp voor een paper ivm mijn studies: "fitness-bodybuilding- gewichtheffen" gekozen, via deze weg hoop ik ook de "persoon achter zijn passie" te ontdekken.

grtz Sowfie

he sofie. Heb zelf ook tot mijn 17de intensief gevoetbald maar toen ik in aanmerking kwam met gewichten was de overstap snel gemaakt en het fitnessen is zwaar verslavend zoals zovele gemerkt hebben.

Veel succes met het maken van je paper
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

Welkom
      Who's the Chef

Comment

Welkom

Comment

Welkom! Veel succes zowel met je paper als met je fitnessdoelen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

Welkom.
              getting back in shape...

Comment

welkom!!

grts

Comment

als je vragen hebt hoor ik het wel.

greetz Jim01

Comment

even voorstellen

goeiemiddag allemaal ,

ik ben bart 20 jaar en train sinds een half jaar , voorheen altijd gevoetbalt nu minder wil me meer concentreren op het traine. Ik vind mezelf alleen veel te licht nu (1.89 en weeg 74 ) dus voor dat ik nog meer ga traine wil ik eerst aankomen, of kan dat tegelijk ? het liefst zou ik 85 wegen zo ongeveer , iemand tips ? ik heb nog geen voedingsschema of iets

alvast bedankt

Comment

Welkom.

Comment

fitness en voetbal

ik heb zelf vanaf mijn 13e tot en met 30 gevoetbald. Ik doe nu nog af en toe een toernooitje met voetbal tijdens sportdag op werk. Van de langdurige fitness( 9 jaar) heb je daar onwijs veel profijt van vooral de sterkere beenspieren hebben de werking van een hard schot met de bal. Ook professionele voetballers doen fitnesstraining om de beenspieren te sterken en spiermassa te kweken. En inderdaad het is ook verslavend, maar dat terzijde, veel succes sofie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X