Ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ff voorstellen

Hey iedereen, ik ben steve.. 20 jaar en ik woon in antwerpen. Mijn gewicht is nu 80 kg, meerendeels vet (zie verder: spierscheur) en ik ben een meter 75. Dagelijks BMR (ruststofwisseling) is 1901 cal

Ik heb een jaar basis gedaan waarna ik harder en meer begon te trainen met voeding en supplementen, tot wanneer ik een spierscheur kreeg in men schouder en 6 maand kon rusten met alle gevolgen nadien: veel spiermassa verloren en omgezet naar vet!

Ik trainde met een bodybuilder, maar die zit nu bijna constant in het buitenland waardoor ik via deze site probeer aan antwoorden te komen over voeding en supplementen.

Als voedingschema neem ik het volgende:
    morgend: brinta of muesli 100 gram met water en stuk fruit
    10 uur: 5 rijstkoeken
    12 uur: oftwel 200 gram kip met 250 gram bruine rijst
    oftewel een slaatje met een blik tonijn van 200 gram
    oftewel 5 bruine boterhammen met mager vlees zoals paardje en kip
    16 uur: 100 gram volkoren brood of weer 5 rijstkoeken met stuk fruit altijd
    18 uur: wisseling met 12 uur
    na training: twee sneden wit brood omdat dat makkelijk verteerbaar is en goed voor de spieren naart schijnt
    voor slapen: kwark

Supplementen:
    morgend: vitaminen en aminozure
    middag: aminozuren
    16uur: shake met eiwit
    18uur: aminozuren
    na training: shake, anabolic hardpack en creatine

Hopelijk kan er mij iemand snel vertellen of ik juist zit of ik totaal verkeerd zit! Alvast bedankt

Welkom

En wel een beetje overdreven met zoveel sups. Ben je prof ofzo?
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Ik trainde het afgelopen jaar met een bodybuilder die me "verplichte" om dit allemaal in te nemen om sneller te groeien. Ik woog voor de spierscheur zo'n 75 kg met een vetpercentage van 12. Volgende week donderdag een nieuwe tanita weging, het zal het dubbel worden vrees ik bah

Comment

Welkom!
        Ik zou 's ochtends een beschaafd weishakeje pakken, 15gr ofzo. Verder moet je die brinta en muesli gewoon doen met melk hoor, tenzij je een glas water pakt dan is het oké. Ook nog een vetcapsule'tje, of een klein beetje olijfolie (3-5 gr) door je brinta gooien.
        De maaltijd van 10 uur is brak. Eiwitten? Trage koolhydraten en voedingsvezel? Pak eens een liter magere melk of 4 boterhammen met 150gr kipfilet.
        De maaltijd van 12 uur is oké, maar je mist wat KH bij je sla. Zou hier iets inventiefs voor bedenken, bakje muesli ernaast of wat droge volkoren boterhammen. Liefst nog een lijnzaadolie/visolie capsule als aanvulling voor je vetten.
        Ik mis een maaltijd van 14 uur?
        De maaltijd van 16 uur: je moet echt van die rijstkoeken af. Dat zijn echte insulineknallers. Een shake kan wel, liever gewoon 4-6 hele eieren, maar als je echt aan die shake verknocht bent, pak dan een eiwitblend.
        De maaltijd van 18 uur-> zie maaltijd 12 uur
        Dan mis ik nog een maaltijd van 9 uur.
        Voor het slapen gaan kwark is uitstekend.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey ook bedankt voor uw reactie en de goede raad ineens! Ik heb het allemaal eens aangepast, enkel zit ik nog vast met 21 uur.. Wat raad u me soms aan? groetjes

Comment

Ikzelf pak meestal nog een paar glazen magere melk/een shake/ 100 gr kipfilet. De melk is iets minder goed vanwege de KH, maar het zijn geen simpele KH, dus op zich is het niet slecht. Probeer de Kh 's avonds beperkt te houden, maar als je kcal tekort komt over de gehele dag ofzo kun je ze dan nog pakken. Liever niet voor het slapen gaan, dit zal dan alleen maar vet aan zetten.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

nette intro.

Comment

welkom.

Comment

welkom!!

grts

Comment