Even voorstellen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen!!!

Hallo iedereen, Ik ben Ben 25 jaar, train nu al een goed jaar en ben ondertussen zo'n 6kilogram droge spiermassa bijgekomen.Train zo'n 5talx per week en cardio ongeveer 3x een half uurtje, niet veel langer want kom namelijk heel moeilijk bij. Qua voeding eet ik om de 2-3uur, veel volkoren,noten,fruit, groenten,Whey,Veel water kortom alles die goed is om goede spiermassa bij te komen.Ben iemand die heel strikt is in zijn voeding en zeur dan ook bijna nooit! Als aanvulling op mijn dieet neem ik aminozuren,kelp,biergist,levertabletten.En s'avonds voor ik slapen ga argininie/ornithine, Tryptofaan/Pyridoxine(vitamine B6) samen met een banaantje.Op aanraden van ex kampioen bodybuilder. Creatine en glutamine neem ik ook na de training. Mijn Schema's haal ik meestal uit de muscle and fitness, vindt dit persoonlijk heel goede schema's en zo train ik ook heel gevarieerd.GRTZ EVERYBODY

hey welkom, je hebt zo te zien al wat verstand van het bodybuilding wereldje

Comment

welkom ziet er al goed uit he neem soms ook schema's uit de muscle en fitness. vind ook da ze wel goed zijn en gevarieerd.

goede feesten he
      go for the maxx!!!

Comment

Welkom

Comment

Welkom! Gemotiveerdheid is al heel goed, volhouden. Een banaan voor het slapen gaan lijkt me echter bullshit.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

Veel plezier op het forum!!!

Een banaan voor het slapen gaan lijkt me overigens ook twijfelachtig... een ex kampioen bodybuilder die suikers aanraadt voor het slapen gaan? Thats a first.
              Becoming a human juggernaut!!!

Comment

Welkom
                Who's the Chef

Comment

Welkom
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Dat banaantje moet je zien in combinatie met De supplementen die ik erbij neem. Voor mij is dat banaantje zeker geen probleem want verbrand enorm snel dus denk niet dat ik veel in vet ga bijkomen door dat ene banaantje tijdens mijn slaap...

Comment

Welkom

Comment

Welkom

Comment

WElkom
                          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom op dit forum

Greetzz Geert
                            To grow or not to grow that's the question
                            alle kilo's moeten eerst naar binnen