effe voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• effe voorstellen

hallo ik ben kees ,en ben 36 jaar heb een beetje ervaring met krachttraining door de loop van de jaren maar nog niet genoeg ,dus een soort newby nog hahaha .mijn stats zijn ong 1.90 groot fors gebouwd met een buikje heb hiervoor intensief 4 jaar gebokst en muay thai met combinatie krav manga soort ji jitsu gedaan, 5 dagen per week, en wil me nu helemaal gaan richten op het krachttrainen dus zo groot mogelijk worden .
    ik gebruik voedingssuplementen erbij en die zijn 3 aminozuur pilen per dag,3 hmb pillen per dag ,1 gram glutamine per dag en een eiwitschake mijn gewone voeding bestaat uit 6 sneeen brood met kaas of ham halve liter melk 2 lit water gewoon bord eten meestal pasta,a of rijst en kip produkten dit wou ik zo eerst even een maand of 8 aanhouden zo wat denken jullie kan ik die pillen gewoon door blijven slikken die maanden of moet ik het om de periode doen gr kees

Welkom kees!!!

Voor je voeding zou ik even in de betreffende sectie rondneuzen voor wat schema's van anderen. Neem hiervan over wat je zelf aanstaat en post vervolgens dat voedingsschema even. Iedereen zal je graag advies willen geven. Het is nu onmogelijk om er iets zinnigs van te zeggen omdat je omschrijving gewoon te vaag is.

Let op dat je je maaltijden indeelt om de 2 á 2,5 uur met in elke maaltijd een goede verhouding van eiwitten, koolhydraten en vetten.

Wat betreft supplementen, zou ik je willen aanraden eerst je voeding op orde te hebben en daarna, mits noodzakelijk, eventuele gaten op te vullen met supplementen.

Anyways, veel plezier op het forum!!!
    Last edited by Heineken; 06-01-2008, 12:14.
    Becoming a human juggernaut!!!

Comment

txs voor de info ja ik ben al heftig een beetje de forums aan het lezen het hele weekend tja ik vind het ook wel moeilijk altijd de omschrijvingen haha maar in ieder geval txs nog

Comment

oja mijn trainingsschema ziet er ong zo uit maandagbij rug schouder dinsd borst triseps woensd rust donderd biceps benen vrijd rug schouder dan weekend rust en maand weer opnieuw

Comment

txs beter eerst idd wachten met voedingssuplementen alleen eiwitschake en meer op de voeding idd txs

Comment

Welkom kerel. Qua training moet je gewoon even kijken in die sectie eventueel verbeteren en dan posten, dan komen er meer reacties.
            Veel plezier op het forum!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

Welkom

Comment

welkome

Comment

Welkom
                    Who's the Chef

Comment

Welkom
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom
                        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X