kleine voorstelling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kleine voorstelling

Hallo iedereen

Mijn naam is davy. Heb ongeveer 2.5 jaar getraind. Ben nu door een ongeval reeds 4 maanden buiten strijd en inmobiel. Hierdoor is mijn spiermassa volledig weg. Midden april vlieg ik er terug in. Alle op het gemak é. Hopelijk kan ik via deze manier veel informatie vinden en goede tips over een gepast trainingschema en andere dingen om terug de oude te worden.
    Stats momenteel 1.79m 75.5 kg 23 % (ongeveer)

welkom man!

Comment

Welkom
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Van harte welkom kerel! Wat voor ongeval heb je gehad dat je nu niet meer kunt trainen?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ben redelijk hard aangereden door een auto toen ik met de fiets aan het rijden was. Gevolg: scheenbeen en kuitbeen gebroken ligamenten uitgerokken en een zware hersenschudding. Normaal zou het genezingsproces wat rapper mogen gaan maar heb last van ontstekingen in voet en voornamelijk de scheenbeenspier waardoor er van kiné ook niet veel in huis komt. Maar nu gaat het al veel beter en de pijn is ook draaglijk geworden, daarmee dat ik terug wil beginnen trainen om er toch nog een beetje fatsoenlijk uit te zien.

Comment

Zuur. Zou flink visolie (omega 3) gaan slikken. Helpt tegen ontstekingen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom kerel

Comment

Welkom.
                getting back in shape...

Comment

Welkom
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop