eff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eff voorstellen

heey

echt geweldig forum zo veel te lezen en leren. Maar ben dus peter doe nu 3 jaar aan krachtraining maar sinds klein jaar serieus 4a 5 keer in de week. ben 1.80 en 71kg ga niet echt lekker vooruit qua spiermassa gebruik op dit moment crea en whey protein en zorg dat voldoende eet. Maar blijf beetje hangen ben op zoek naar goeie suplementen waardoor ik eindelijk ga zien waar voor ik het doe ga nu alleen vooruit qua kracht. dus als julle nog aanbevelingen hebben hoor ik dat graag. nou ga weer verder met lezen hierzo.alvast bedankt

Welkom Peter! Hoelang stagneert je groei al? Zou toch eerder in de richting van je voeding gaan zoeken

Comment

Welkom welkom Ik sluit me aan bij Tjaaa...Heb je al gekeken wat je onderhoudsbehoefte is en hoeveel je daadwerkelijk binnenkrijgt met 'voldoende' eten?

Al met al, succes!
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

hey

ja eigenlijk al tijdje mensen om heen die net beginnen halen me nu al in qua spiermassa en daar baal ik echt behoorlijk van zit er aan te denken om dit is te proberen Interactive Lean Gainer 2 mja ben bang dat ik daar alleen maar vet van word en dat is iets wat ik zkr niet wil. mja baal echt zo als het nu gaat.

Comment

Welkom kerel! Denk net als de rest dat het probleem eerder bij je voeding ligt dan bij je training. Maak eens een voedingsschema en lees de stickies erop na.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom hier.. van suplementen word je niet groot, ze maken je voeding compleet, training en voeding zijn het belangrijkst in ieder geval veel succes met je doelen

Comment

Welkom
              Who's the Chef

Comment

welkom
                Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

welkom,
                  veel plezier op het form,

Comment

Welkom
                    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X