GoedenMorgen/middag/Avond
Mijn naam is Jeroen 21 uit Almere
Ik train nu 3 jaar voornamelijk bulk trainingen bij spartacus in Almere.
Toen ik begon woog ik 73 KG met een BF percentage van rond de 13 %
Nu zit ik op 95 KG met wel meer BF namelijk 15 á 16 %.
Mijn doel is nu om flink te gaan droog trainen,ik blijf op massa me oefeningen doen en ga daarbij 3 maal per week na de training cardio-en
Overigens heb ik last but not least een voedinsschema erbij waarbij ik hoog in me eiwitten zit en wat lager in de koolhydraten,en voldoende 'goede vetten binnen krijg.
In combinatie met de nodige Ei wit shakes,vitamines crea enz hoop ik met een maand of 3 al wat reesultaat te zien.
Ik hoop veel tips te kunnen geven en hopelijk ook te kunnen krijgen hier op deze site!
In elk geval mensen trainse en POMPEN!
Mijn naam is Jeroen 21 uit Almere
Ik train nu 3 jaar voornamelijk bulk trainingen bij spartacus in Almere.
Toen ik begon woog ik 73 KG met een BF percentage van rond de 13 %
Nu zit ik op 95 KG met wel meer BF namelijk 15 á 16 %.
Mijn doel is nu om flink te gaan droog trainen,ik blijf op massa me oefeningen doen en ga daarbij 3 maal per week na de training cardio-en
Overigens heb ik last but not least een voedinsschema erbij waarbij ik hoog in me eiwitten zit en wat lager in de koolhydraten,en voldoende 'goede vetten binnen krijg.
In combinatie met de nodige Ei wit shakes,vitamines crea enz hoop ik met een maand of 3 al wat reesultaat te zien.
Ik hoop veel tips te kunnen geven en hopelijk ook te kunnen krijgen hier op deze site!
In elk geval mensen trainse en POMPEN!
Comment