new guy in town

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• new guy in town

hallo,

wil me hier even voorstellen. ben een dude van 24 en woon in Den Bosch. heb 3 jaar bij het korps mariniers gezeten en ik ben hierna begonnen aan mijn opleiding CIOS. ben dus al een tijdje bezig met sporten. op het CIOS veel geleerd over anatomie en werking van het lichaam als het gaat om sport. ik vond dit razend interessant en ik ben in deze periode begonnen met trainen.

sinds een half jaar werk ik in een fitnesscentrum en heb dus eindelijk tijd genoeg om me volledig te focussen op trainen.
    ben het afgelopen half jaar ontzettend veel aangekomen (van 80/85 naar bijna 95 kilo) ben 1.90 m lang heb een vetpercentage van 14.5 %

het enige wat ik nu wil is groeien, groeien, groeien!! hoop dat ik hierbij gebruik kan maken van jullie advies. kan nog onzettend veel leren over juiste voeding en ben altijd op zoek naar nieuwe oefeningen....

welkom, je bent op de juiste plaats terecht gekomen om veel bij te leren
    hoe ben je trouwens die kg´s bijgekomen ??

Comment

Welkom en succes hier! Goede intro...had ook niet anders verwacht

* PRO PATET ORBIS*
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

nou ja echt heel veel trainen en eten eigenlijk. was een paar jaar geleden nog broodmager, wel redelijk gespierd maar een absurt laag vetpercentage (vier jaar geleden had ik een vetpercentage van net onder de 10%)

ben gewoon ontzettend veel gaan eten naast me training maar ik let eig niet op de hoeveelheid. bovendien stop ik toch te vaak als ik die dikke gele M langs de kant van de weg zie staan . merk dat er zich de laatste tijd wat vet vormt rond me buik ook dit moet eraf.

Comment

Welkom
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Opstal View Post
            nou ja echt heel veel trainen en eten eigenlijk. was een paar jaar geleden nog broodmager, wel redelijk gespierd maar een absurt laag vetpercentage (vier jaar geleden had ik een vetpercentage van net onder de 10%)

ben gewoon ontzettend veel gaan eten naast me training maar ik let eig niet op de hoeveelheid. bovendien stop ik toch te vaak als ik die dikke gele M langs de kant van de weg zie staan . merk dat er zich de laatste tijd wat vet vormt rond me buik ook dit moet eraf.

Dan zou ik voortaan maar hard doorrijden als je die dikke M ziet . Welkom verder!
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom.
              getting back in shape...

Comment

welkom!

Comment

Welkom!!

Comment

welkom op het forum man

Comment

welkom en train ze!
                      1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Welkom!
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
                          ik ga dit jaar ook beginnen op het CIOS alleen in haarlem
                          nog tips voor landkamp ???
                          Calisthenics / Street workout

Comment

welkom alleen net onder de 10 is neit zo erg ^^

Comment

welkom

En die gians van jou zijn die zonder ana's of met.

Gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X