hello

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welkom.

Comment

Welkom! Kijk eens naar tabata's om conditie te trainen en in combinatie met een goed eetschema wat toneder te worden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Welkom! Kijk eens naar tabata's om conditie te trainen en in combinatie met een goed eetschema wat toneder te worden.

ok zal ik zeker doen, ik loop nu elke week met basketball training en met match dus ik heb zeker conditie, zou gewoon graag sneller worden en beter kunnen shooten etc. maar dit kan enkel door spiertraining.

Comment

Sneller worden als in sneller sprinten? Kijk dan eens naar hillsprints, liefst in tabatavorm. Wellicht met een bochtenpatroon, omdat je op het basketbalveld ook efficiënt van richting moet kunnen veranderen en op tijd moet kunnen remmen. Beter shooten zou ik niet weten.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

At de link staan heel wat tips voor basketballers, ook trainingschema's. Ben je zo de nieuwe Royal Airness.

http://www.jordanextreme.com/training.htm

Comment

welkom en zou niet afvallen je hebt mooi% voor vrouw opzich

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X