Gegroet Mensen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gegroet Mensen.

Goedemiddag,

Mijn naam is Dns, 31 jaar werkzaam bij de K.L en nieuw op dit tot nu toe al zeer informatieve forum. Ik train al een jaar of 4 met af en toe een pauze wegens wisselende motivatie maar heb mijn ritme sinds afgelopen zomer weer gevonden en ga er nu vol voor.

Afgelopen zomer de Steroid Bible Anabolics aangeschaft en na behoorlijk wat uren erin te hebben gestoken heeft dit boek me al behoed van veel stomme beslissingen. In juli jl. mijn eerste milde kuur van 8 weken gedaan op basis van Deca 200 mg p.w ,Winstrol en Proviron en ben hier tevreden over. Dit schema heb ik vanuit het boek overgenomen en heb er zo`n 5 kilo droge massa aan overgehouden en eigenlijk geen last van bijwerkingen gehad. Nu in de PCT fase ook weer op basis van het boek.

Alhoewel het een zeer informatief bijbeltje is staat er toch niet alles in en na wat zoeken op de bekende zoekmachines kwam ik op dit forum terrecht en het ziet er naar uit dat dit forum voor mij de oplossing bied.

Vandaar ook deze eerste maagdelijke post.

Aangenaam en grzt Dns.

Welkom !!
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Welkom! En er bestaan geen milde kuren op basis van deca.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom
        Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom
            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom.
              getting back in shape...

Comment

welkom,
                veel plezier op het form,

Comment

Gegroet
                  Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse