Lotte (nieuw)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lotte (nieuw)

Hoi Allemaal!
    Ik ben Lotte, ben 20 jaar oud en kom uit Amsterdam. Na heel veel gerommeld te hebben met mijn gewicht, heb ik in september besloten beter voor mijzelf te gaan zorgen. Ik deed al regelmatig aan cardio, maar ben toch bij een sportschool lid geworden om krachttraining erbij te gaan doen. Ik voelde me al een tijdje niet zo helemaal fit, en na een bloedtest bleek dat ik sinds kort de ziekte van pfeiffer had. Ik heb een paar maanden het heel erg rustig aan gedaan, en sporten (vooral krachttraining) zijn op een laag pitje komen te staan. Hoewel veel mensen afvallen dankzij pfeiffer was dat bij mij helaas niet het geval :P

Ik heb vanaf mijn 13e niet meer normaal gegeten. Ik was vrij mollig toen, omdat ik veel te veel at (en maar niet groeide). Op een gegeven moment gebeurde er zoveel om me heen dat ik een eetstoornis heb ontwikkeld waarbij ik vaak amper wat at op een dag. Deze cyclus heeft zich de afgelopen jaren vaak herhaald, maar sinds zo'n 8-9 maanden heb ik alles weer keurig op de rails. Vroeger had ik regelmatig terugvallen, maar daar heb ik geen last meer van.

In december ben ik weer flink aan het sporten geslagen. Vooral cardio (zo'n 45min per dag) en ook regelmatig wat pilates. Ik heb de afgelopen maand veel gelezen en geleerd over voeding, en daar wil ik meer mee gaan doen. Ook is mij het belang van krachttraining duidelijk geworden. Voorheen was het altijd mijn doel om dun te zijn, maar daat schiet je niks mee op. Ik wil juist sterk worden, me goed voelen en trots zijn op mijn prestaties!
    Ik heb deze week een afspraak gemaakt bij mijn sportschool om een uitgebreid schema inelkaar te zetten. Ik wil graag wat minder nadruk leggen op cardio en dus meer aan krachttraining gaan doen.

Op dit moment weeg ik zo'n 61.5kg, ben 1.70m en heb ik (volgens mijn weegschaal, die op zich redelijk betrouwbaar is, maar je weet het nooit :P) een vetpercentage van 21.8%. Mijn doel is om mijn vetpercentage te verlagen naar circa 14-15%. Als ik dat nog niet tevreden ben zien we wel weer verder. Ik eet nu rond de 1600cal per dag, maar ik moet daar nog wat aan gaan sleutelen. Zowieso heb ik meer eiwitten nodig, want ik zit nu meestal aan de 70g o.i.d. Daar ga ik nog wel wat aan knutselen, maar daar is natuurlijk weer een ander forum voor

Ik hou jullie op de hoogte!

Welkom

Comment

Welkom! Nette intro en goed dat je serieus aan de slag wil met alles op de rails te zetten/ houden!

Maar euhm, lees ik nou goed dat je denkt ergens anders te moeten zijn voor je voeding???
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom !!

foto foto foto ( wel de regels lezen :P )

ennuh meteen een editje op Pinada haar antwoord..Als je ergens moet zijn voor eten.. is het wel bij deze voedselmonsters..
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Geen zorgen! Ik bedoelde een ander SUB-forum
          Foto moet eerst nog ff gemaakt worden, dus nog ff geduld

Comment

Originally posted by LotteBee View Post
            Geen zorgen! Ik bedoelde een ander SUB-forum
            Foto moet eerst nog ff gemaakt worden, dus nog ff geduld

Vooruit, dan is de opmerking goedgekeurd

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Vooruit, dan is de opmerking goedgekeurd

Pffieuw... ik mag blijven

Comment

Nog wel. Is afhankelijk hoe onze test-bom General op je toekomstige foto's gaat reageren

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Nog wel. Is afhankelijk hoe onze test-bom General op je toekomstige foto's gaat reageren

Hahaha, heel slim om alvast met een mentale voorbereiding te starten...

Comment

Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel zie ik.

Welkom Lotte! Prachtige intro, en ben zeer benieuwd naar je eerste schema's. Succes!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Net na GEN,
                      Welkom

zoals de meeste al gezegd hebben nette intro!
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom
                        Who's the Chef

Comment

Welkom!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            Hahaha, heel slim om alvast met een mentale voorbereiding te starten...
                            Dank je

Comment

Dank je, dank je

Heb ik zo'n bijzonder nette intro? Bij een forum waar je toch wel wat advies zal vragen en dergelijke is het toch wel handig om wat achtergrondinformatie te vermelden Ach ja, blijkbaar denkt niet iedereen zo...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X