Nieuw hier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

welkom

welkom meissie

Comment

Ik doe niet aan sonja bakkeren, ik eet 's ochtends Vol Vezel Quaker/Brinta/magere yoghurt met honing stukjes fruit en lijnzaad en bij de ontbijtgranen sojamelk, eet 2 a 3 volkoren/roggebrood met beleg, zoals huttenkase, groente, appelstroop, soms neem ik als tussendoortje fruit/volkoren ontbijkoek/volkorenkrentenbrood en af en toe kinder bueno (hou van chocolade:-) ) drink veel water en thee soms koffie cafeine vrij en in de avond veel groente, handje vol zilvervliesrijst/volkorenpasta (bijna nooit aardappelen kan daar niet goed tegen) en heel klein stukje vlees/vis.
      Sonja Bakkeren is niets voor mij ;-).

En ja wil de lijntjes zien vind ik mooi (zie ze al een beetje zitten) geen blokjes dat vind ik niet zo mooi bij mezelf.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
        En volgens mij gaat het er nog steeds om wat de meisjes zelf willen en niet wat jij graag van ze wilt
        Zeur. Jullie willen dat wij ook strak in het vel zitten en aan een bepaald beeld voldoen :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Zeur. Jullie willen dat wij ook strak in het vel zitten en aan een bepaald beeld voldoen :P
          Zeikerd. Het is dan alsnog aan jezelf of je je ook maar ene reet aantrekt van wat 'wij' zouden willen .
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Stoppen allebei aub

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Zeikerd. Het is dan alsnog aan jezelf of je je ook maar ene reet aantrekt van wat 'wij' zouden willen .
              *zwaait met de flap*
              Natuurlijk geven we er niet om. Je weet toch...

Comment

Oke, dan is het goed

Comment

Welkom!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dank jullie wel voor het warm onthaal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X