Even voorstellen....Michiel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen....Michiel

Hi,

Ik ben Michiel; sinds 1 januari ben ik weer begonnen met fitness.

Mijn doel is om in korte tijd mijn lichaam terug in shape te krijgen (7 jaar geleden vetpercentage 7%).
    Door te weinig gesport te hebben is het vetpercentage de laatste jaren gestegen naar 23%! Niet echt de gezonde levensstijl erop nagehouden.....

In de afgelopen weken ben ik van 92 kg naar 87 kg gezakt, echter is bij de vetmeting slechts een vermindering van 0,8% te zien. (ik heb dit wel op dezelfde tijdstippen gemeten met ongeveer dezelfde maaginhoud).

Ik train 4x per week zo'n 1,5 a 2 uur; waarvan iedere training drie kwartier cardio in de juiste hartslagzone. Krachttraining doe ik met 3x15 herhaling met lagere gewichten om de banden en aanhechtingen eerst iets te versterken.

Nu is mijn vraag: Hoe lang zou ik zo'n schema moeten aanhouden om mijn vetpercentage omlaag te krijgen en is het wijs om al te starten met enige voedingssupplementen en zo ja, welke?
    En klopt het dat het vetpercentage zo weinig zakt in verhouding met het aantal kilo's?

Gr Michiel

Welkom! Lees eens wat rond bij de stickies. En deze moet je ook zeker eens lezen: http://forum.bodynet.nl/afslanken/30...-lit-hiit.html
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wilkommen
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Welkom!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

Welkom
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom.
                getting back in shape...

Comment

welkom

Comment