Yo allemaal,
Ik ben Rubèn, ben 18 jaar oud en kom uit Zwolle.
Ik ben 1.83m en weeg 86 kilo (puur vet )
Ik zing klassiek en speel basketball / vooral Streetball.
Ik ben sinds deze week begonnen met fitness.
Mijn einddoel is om een mooie grote torso te krijgen om zo langer te kunnen zingen. En mn sprongkracht te verbeteren voor het basketball.
Ik ben nu vooral nog bezig met een basisprogramma om mn spieren stabiliteit te geven.
Ik doe eerst 18 minuten cardio en daarna kracht een uur lang.
Ik train mn tieten, schouders, kuiten, bovenbenen, mn armen en mn buik vrijwel alles dus...
Ik heb mn voedingsschema al aangepast:
- Een bak mueslie 's ochtends met in totaal 200 ml melk
- 8 bruine volkoren boterhammen met pindakaas / ham mee naar mn werk
- 's Avonds pasta / gebakkenaardappeltjes sla dopperwtjes en wat vlees / rijst met kip en zon chickentonight achtig iets
-500 gram kwark
- Tussendoor meestal snack a jacks.
Is dit te veel voor iemand met een basisprogramma? Voor de rest nogal snel last van mn tieten maar ik las net dat cardio hier goed tegen hielp.
Nouja in ieder geval een super forum keep up the good work
Greets Rubèn
Ik ben Rubèn, ben 18 jaar oud en kom uit Zwolle.
Ik ben 1.83m en weeg 86 kilo (puur vet )
Ik zing klassiek en speel basketball / vooral Streetball.
Ik ben sinds deze week begonnen met fitness.
Mijn einddoel is om een mooie grote torso te krijgen om zo langer te kunnen zingen. En mn sprongkracht te verbeteren voor het basketball.
Ik ben nu vooral nog bezig met een basisprogramma om mn spieren stabiliteit te geven.
Ik doe eerst 18 minuten cardio en daarna kracht een uur lang.
Ik train mn tieten, schouders, kuiten, bovenbenen, mn armen en mn buik vrijwel alles dus...
Ik heb mn voedingsschema al aangepast:
- Een bak mueslie 's ochtends met in totaal 200 ml melk
- 8 bruine volkoren boterhammen met pindakaas / ham mee naar mn werk
- 's Avonds pasta / gebakkenaardappeltjes sla dopperwtjes en wat vlees / rijst met kip en zon chickentonight achtig iets
-500 gram kwark
- Tussendoor meestal snack a jacks.
Is dit te veel voor iemand met een basisprogramma? Voor de rest nogal snel last van mn tieten maar ik las net dat cardio hier goed tegen hielp.
Nouja in ieder geval een super forum keep up the good work
Greets Rubèn
Comment