Hallo allemaal,
Na een tijd die vervelende opmerking over het nog niet gestart hebben van een topic, stel ik mijzelf hierbij maar eens voor aan iedereen op Bodynet! Ik heb er al veel aan gehad en lees dan ook met veel plezier alle nuttige en soms ook onzinnige en grappige topics..
Na een periode niets meer aan fitness gedaan te hebben (vijf jaar), pak ik het weer op. Ik ben de afgelopen jaren niet eens zoveel aangekomen maar mijn verhoudingen in spier/vet zijn drastisch veranderd.....
Ik ben 30 jaar, weeg nu 84 kilogram en schat mijn vetpercentage op 22procent. Ik heb ongeveer 2800 kcal nodig om een dag door te komen.
Ik eet het volgende:
07.30 cracker met pindakaas en een melk, brinta eiwit shake
10.00 twee boterhammen met pindakaas
12.30 een boterham met drie eieren en een blikje tonijn
15.00 half bakje magere kwark en twee boterhammen pindakaas
18.00 1 stuk zalm, pasta of rijst en groenten en salade
22.00 half bakje kwark of eiwitshake
Hiermee kom ik op ongeveer 2900 kcal en wil ik van mijn weinige buikvet afkomen en verder vooral droge spieren aankomen.
Ik train drie keer per week in de sportschool, hiernaast duik ik wekelijks.
Kunnen jullie hier wat mee? Wat zijn jullie adviezen?
Na een tijd die vervelende opmerking over het nog niet gestart hebben van een topic, stel ik mijzelf hierbij maar eens voor aan iedereen op Bodynet! Ik heb er al veel aan gehad en lees dan ook met veel plezier alle nuttige en soms ook onzinnige en grappige topics..
Na een periode niets meer aan fitness gedaan te hebben (vijf jaar), pak ik het weer op. Ik ben de afgelopen jaren niet eens zoveel aangekomen maar mijn verhoudingen in spier/vet zijn drastisch veranderd.....
Ik ben 30 jaar, weeg nu 84 kilogram en schat mijn vetpercentage op 22procent. Ik heb ongeveer 2800 kcal nodig om een dag door te komen.
Ik eet het volgende:
07.30 cracker met pindakaas en een melk, brinta eiwit shake
10.00 twee boterhammen met pindakaas
12.30 een boterham met drie eieren en een blikje tonijn
15.00 half bakje magere kwark en twee boterhammen pindakaas
18.00 1 stuk zalm, pasta of rijst en groenten en salade
22.00 half bakje kwark of eiwitshake
Hiermee kom ik op ongeveer 2900 kcal en wil ik van mijn weinige buikvet afkomen en verder vooral droge spieren aankomen.
Ik train drie keer per week in de sportschool, hiernaast duik ik wekelijks.
Kunnen jullie hier wat mee? Wat zijn jullie adviezen?
Comment