Ikke en mijn schema (Kommentar graag!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ikke en mijn schema (Kommentar graag!)

Hallo allemaal,

Na een tijd die vervelende opmerking over het nog niet gestart hebben van een topic, stel ik mijzelf hierbij maar eens voor aan iedereen op Bodynet! Ik heb er al veel aan gehad en lees dan ook met veel plezier alle nuttige en soms ook onzinnige en grappige topics..

Na een periode niets meer aan fitness gedaan te hebben (vijf jaar), pak ik het weer op. Ik ben de afgelopen jaren niet eens zoveel aangekomen maar mijn verhoudingen in spier/vet zijn drastisch veranderd.....

Ik ben 30 jaar, weeg nu 84 kilogram en schat mijn vetpercentage op 22procent. Ik heb ongeveer 2800 kcal nodig om een dag door te komen.

Ik eet het volgende:

07.30 cracker met pindakaas en een melk, brinta eiwit shake
    10.00 twee boterhammen met pindakaas
    12.30 een boterham met drie eieren en een blikje tonijn
    15.00 half bakje magere kwark en twee boterhammen pindakaas
    18.00 1 stuk zalm, pasta of rijst en groenten en salade
    22.00 half bakje kwark of eiwitshake

Hiermee kom ik op ongeveer 2900 kcal en wil ik van mijn weinige buikvet afkomen en verder vooral droge spieren aankomen.

Ik train drie keer per week in de sportschool, hiernaast duik ik wekelijks.

Kunnen jullie hier wat mee? Wat zijn jullie adviezen?

hoi welkom.

vervelende opmerking? is je eerste post dus weet niet exact waar je op doeld

net schema.. savonds geen eiwit shake zijn snelle eiwitten.. dus kwark of caseine shake.

2800 kcal nodig met of zonder fitness erbij. anders zou ik zeggen dat je nog iets moet skippen om in de zogezegde cut te geraken.. maar je kan zit ook eerst ff maandje aanzien en kijken wat het opleverd ( wat overigens altijd zo is, je schema's aanpassen op je ogpedane ervaring )

succes =)

Comment

welkom, ik heb niet de totalen erbij maar van wat ik zie kunnen de eiwitten en vetten iets omhoog en koolhydraten omlaag.

@ possel, ik denk dat hij bedoelt dat er een standaard mailtje wordt gestuurd waarom je nog niet gepost heb. Hij heeft zich december 2008 aangemeld.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Elke keer al die topics lezen zonder een eerste post gedaan te hebben, maakt dat het forum een melding laat zien; of je je eerst even wilt voorstellen... Prima actie trouwens van de beheerders...

Ik eet geen vlees, dat beperkt me wat in mijn keuzes voor eiwitten. 's Avonds kies ik idd vaak voor kwark, langzame eiwitten en scheelt ook nog eens geld, want wat is dat poeder duur zeg!

Ik kijk het eens aan en zal nog eens posten hoe het schema me bevalt...

Comment

weet niet welke je hebt en waar je het haalt want ik vind het wel meevallen.
          en kwark is gewoon goedkoop maar het is topspul!
          Calisthenics / Street workout

Comment

welkom
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

welkom!

Comment

Welkom
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom!
                  Mind is everything.

Comment

welkom
                    je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Welkom!
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X