Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

hoi allemaal

Mijn naam is Rinie, ik ben 46 jaar, 1,78m en 74 kg.

Ik sport vanaf mijn 18de, maar ben ca. 15 jaar geleden begonnen met fanatiek te fitnessen.

Ondanks het sporten werd ik langzaam aan toch te zwaar, en train nu vooral om "droger" te worden. Met het zoeken naar informatie kwam ik op dit forum terecht, en heb me aangemeld.

De krachttraining is nu vervangen door 2x per week bodypump, 1x per week body-combat, 3x per week een half uur hardlopen op de band, en wat basis krachtoefeningen, zoals chin-ups en bankdrukken.

Naast te zwaar werd ik ook te stijf, dus doe ik nu ook 1x per week pilates, en 1x per week bodybalance. Omdat dit low-impact trainingen zijn, kan je die voor of na een andere training pakken.

In de forums heb al wat gelezen, o.a. over de HIIT work-out.

Gegroet.

Comment

Welkom
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom!
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

Welkom! En ik moet zeggen, op zijn zachtst gezegd ben ik het niet eens met het verruilen van KT voor "bodypump".
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X