hallo iedereen,
Mijn naam is daniel en ik ben 15 jaar oud en ben 1.71m lang ook weeg ik de 55 +/- kilo .
Ik ben pas net begonnen met fitness oefeningen,
dus ik heb nog niet echt veel ervaring, maarja voor iedereen moet er een eerste keer zijn.
ik heb 6 jaar tennis gespeeld en 3 jaar golf(ik weet niet of dat heeft geholpen met mijn spiermassa). Momenteel speel ik geen sport.
Laats was ik begonnen met wat te oefeningen voor me buikspieren.
gaat al redelijk goed mee, maar nu wou ik ook de rest van mijn lichaam gaan trainen. Maar ik wist niet echt welke oefeningen er goed voor zijn, dus ben ik op het net gaan kijken en kwam ik bij jullie.
ik heb een bankje en 2 dumbells tot 10 kilo.
ik heb al wat oefeningen door gelezen en tienerbodybuilding, ze waren hulpvol.
nou dat ben ik en alvast bedankt voor jullie hulp
mvg
daniel
Mijn naam is daniel en ik ben 15 jaar oud en ben 1.71m lang ook weeg ik de 55 +/- kilo .
Ik ben pas net begonnen met fitness oefeningen,
dus ik heb nog niet echt veel ervaring, maarja voor iedereen moet er een eerste keer zijn.
ik heb 6 jaar tennis gespeeld en 3 jaar golf(ik weet niet of dat heeft geholpen met mijn spiermassa). Momenteel speel ik geen sport.
Laats was ik begonnen met wat te oefeningen voor me buikspieren.
gaat al redelijk goed mee, maar nu wou ik ook de rest van mijn lichaam gaan trainen. Maar ik wist niet echt welke oefeningen er goed voor zijn, dus ben ik op het net gaan kijken en kwam ik bij jullie.
ik heb een bankje en 2 dumbells tot 10 kilo.
ik heb al wat oefeningen door gelezen en tienerbodybuilding, ze waren hulpvol.
nou dat ben ik en alvast bedankt voor jullie hulp
mvg
daniel
Comment