Even voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen...

Hallo,
    Ik ben (slechts) twee jaren aan het trainen met als doel (spier)massa bij te winnen. Ik ben een laatbloeier (ben ondertussen 42).
    Het eerste jaar kwam ik zeven kg bij tot 83. Mijn exact vetpercentage ken ik op dit moment niet (wel dat ik het sixpack gehalte een beetje overschrijd).
    Nu maak ik - mee door een schouderblessure - maar moeizaam vorderingen. Vandaar mijn inschrijving op dit forum ; Ik had het al herhaaldelijk bekeken, dus waarom niet proberen om nu en dan een gerichte vraag stellen (voor zover deze geen onderwerp uitmaken van eerdere discussies...).
    Ik hoop hier inspiratie en motivatie te kunnen opdoen om te sleutelen aan voedings- en trainingsschema's.
    Op naar "de kassa droge voeding" of "voeding voor dummies" ... Hulp steeds in dank aanvaard.
    Groeten.

Originally posted by HungryForInfo View Post
    Hallo,
    Ik ben (slechts) twee jaren aan het trainen met als doel (spier)massa bij te winnen. Ik ben een laatbloeier (ben ondertussen 42).
    Het eerste jaar kwam ik zeven kg bij tot 83. Mijn exact vetpercentage ken ik op dit moment niet (wel dat ik het sixpack gehalte een beetje overschrijd).
    Nu maak ik - mee door een schouderblessure - maar moeizaam vorderingen. Vandaar mijn inschrijving op dit forum ; Ik had het al herhaaldelijk bekeken, dus waarom niet proberen om nu en dan een gerichte vraag stellen (voor zover deze geen onderwerp uitmaken van eerdere discussies...).
    Ik hoop hier inspiratie en motivatie te kunnen opdoen om te sleutelen aan voedings- en trainingsschema's.
    Op naar "de kassa droge voeding" of "voeding voor dummies" ... Hulp steeds in dank aanvaard.
    Groeten.
    Welkom! maar voor je geld gaat uitgeven aan allerlei boeken zou ik eerst maar eens de stickys lezen. Daar staat alles in wat je nodig hebt.

veel leesplezier!

Comment

Welkom
      Who's the Chef

Comment

welkom

Comment

Welkom.
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

welkom

Comment

Welkom gehete leeftijdgenoot...

Comment

welkom!!!!

Comment

Welkom!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom, hier op het forum vind je ook al enorm veel informatie: helemaal vanonder staat bij forumdeel: links een lijst met online boeken, die kan je ook eens bekijken.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom!
                      Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X