dieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dieet

hoi ik ben henk en ik ben 51 jaar. Ik bezoek dit forum om dat ik 20 kilo moet afvallen en wat me niet liukt dus ik hoop hier op tips

gr henk

Welkom

bij de sticky's staat een en ander over voeding..

Comment

hoi bedankt waar kan ik een voedings schema maken

gr henk

Comment

Welkom Henk !

Hier staat alles wat je wilt weten; http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...g-schemas.html
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom
          Om af te vallen lees je best eerst de zomersticky: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

wat hier boven is gezegd, en ik wens je veel succes toe!
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

welkom henk.

Comment

Welkom!
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

dieet

bedankt mensen maar ik kan niet naar een sportschool ik heb daar geen centjes voor ik moet echt met een dieet afvallen

Comment

Originally posted by kneet View Post
                    bedankt mensen maar ik kan niet naar een sportschool ik heb daar geen centjes voor ik moet echt met een dieet afvallen
                    Dan nog moet je een ander eetpatroon nemen, je huidige zit vol zout en is een crash dieet.

Comment

Originally posted by kneet View Post
                      met alle respect Henk maar daar kan ik niet inkomen. is 20 euro per maand als inverstering in je gezondheid niet op te brengen?

Edit: ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken dus mocht mijn opmerking niet goed gevallen zijn dan excuseer me daarvoor. ieder heeft een ander finacieel plaatje.

En ik wil je niet ontmoedigen maar alleen maar dieten zonder erbij wat te doen gaat de eerste weken werken (misschien) maar dan?
                      Last edited by The Phoenix; 13-05-2010, 18:46.

Comment

Welkom!
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X