Hoi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi

Hallo,
    Ik kom me even voorstellen!
    Nou ik ben steven ik ben 20 jaar, ik lees dit forum nu dagelijks sinds een maandje of 2-3 en dat is ook de periode sinds ik echt bloedserieus ben gaan trainen.
    Hiervoor trainde ik ook 3-4 keer per week maar dat hield voor mij gedeeltelijk cardio in en lutserig kracht training in. Handig voor een basis maar verder niet voor echte progressie geweest. Nu train ik gemiddeld 3 keer per week.

Vroeger heel lang klein en licht gewicht geweest.
    Ik ben 1.78 meter en weeg momenteel 67 kilo,(veel meer als 70-75 kilo wil ik echt niet gaan wegen want groot ben ik niet en ik wil liever niet een mega breed kort ventje worden ;P) bodyfat moet ik nodig laten meten want ik weet niet hoeveel is maar wil graag hier ook een soort list gaan posten waarbij je je progress ziet(zoals meerdere doen).
    Heel snel en simpel gezegd ziet mijn schema er zo uit:

dag 1: Borst&triceps
    dag 2: Rug&biceps
    dag 3: schouder/nek
    In elke dag zit zeker ook een goede training buik, deze vind ik heel belangrijk want een van mijn doelen is ook zeker een sixpack te krijgen

Ik ben bezig geweest met een voedingsschema maar die klopte van geen kant dus die zal zeker volgen want kheb ook wel ondervonden dat dat heel belangrijk is.

ik hou het hierbij voor nu
    Elk commentaar waardoor ik dingen kan verbeteren zijn welkom(behalve mijn typtyfus (a)
    Meet Your Maker.

Welkom

Comment

Welkom en veel plezier op het forum
      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

welkom steven
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Welkom !
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Welkom
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

even ter aanvulling Bodyfat : 13,4%
              Meet Your Maker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X