Goede avond
Ik ben een 21 jarige man en lees al paar jaartjes mee op dit forum maar ben nooit zo actief geweest met posten maar ik dacht ik stel me ff voor (beter laat dan nooit)
Ik zit bij de fit4free maar ik vind de sportschool niet zo leuk meer omdat er geen harde muziek word gedraaid en het word er steeds drukker
Meestal train ik 3 x per week in de sportschool en thuis train ik ook 3x per week erbij.
heb tijden gehad dat ik 5x per week naar de gym ging maar ik ben tevreden zo
Ik pas mijn schema's vaak aan en heb al veel geleerd van internet en een coach waar ik in een privefitness stage heb gelopen.
krachttraining vind ik het leukste om te doen
Nu train ik zo 3,5 jaar en ben er 15 kilo mee aangekomen
Mijn streefgewicht is 85kg met een vet% van 7 a 8
Ik weeg nu 80 kg met 8 % vet
Ik wil geen beest worden maar wil er wel op lijken
(hoe later het word hoe slechter de grappen)
Groeten
Ik ben een 21 jarige man en lees al paar jaartjes mee op dit forum maar ben nooit zo actief geweest met posten maar ik dacht ik stel me ff voor (beter laat dan nooit)
Ik zit bij de fit4free maar ik vind de sportschool niet zo leuk meer omdat er geen harde muziek word gedraaid en het word er steeds drukker
Meestal train ik 3 x per week in de sportschool en thuis train ik ook 3x per week erbij.
heb tijden gehad dat ik 5x per week naar de gym ging maar ik ben tevreden zo
Ik pas mijn schema's vaak aan en heb al veel geleerd van internet en een coach waar ik in een privefitness stage heb gelopen.
krachttraining vind ik het leukste om te doen
Nu train ik zo 3,5 jaar en ben er 15 kilo mee aangekomen
Mijn streefgewicht is 85kg met een vet% van 7 a 8
Ik weeg nu 80 kg met 8 % vet
Ik wil geen beest worden maar wil er wel op lijken
(hoe later het word hoe slechter de grappen)
Groeten
Comment