Willy zegt Hooiii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gleke View Post
    Hmm, ik betwijfel of dit echt effectief is, geen idee, ik heb er geen ervaring mee.. mss dat iemand mij anders tegenspreekt, maar: punch abs is toch gewoon je buikspieren hele tijd opspannen?? En iemand slaat er op, dus ben je verplicht om ze op te spannen.. Ik zou deze oefening laten vallen maar goed, dat is mijn persoonlijke keuze
    nou ja deze oefeningen zijn meer om tegen pijn te kunnen een meer resistence hebben tegen impacts in je buik zeg maar

Comment

Welkom ! Nog één tip, vreten!

Originally posted by IronWilly View Post
      ik heb gehoord dat je eerst met je buik zou moeten beginnen ???
      Eerst met de grootste spiergroep beginnen, daarna pas de kleinere. Grotere hoeveelheid testosteron die vrijkomt wanneer je eerst je benen traint en het zal ook positief effect hebben op je abs. Bovendien gebruik je je rectus abdominis ook bij het squatten, als die zojuist gesloopt zijn kun je niet fatsoenlijk meer squatten.

Je beschikt naar mijn mening over te weinig gewicht/materialen, misschien moet je maar eens nadenken over een gym .

Grts
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

ik ga niet naar de sportschool omdat ik tot nu toe genoeg resultaten thuis zie, dus ik wacht er nog even me.
        en ik ben toch van *begin gewicht 54kg naar 63kg aangekomen met maar 9% bf dus ja ik wacht nog even mee ik ga toch de rest kopen wat nodig is eind deze jaar of misschien nog eerder hoop ik.

Comment

wat heb je tot nu toe allemaal van gewichten etc. liggen?
          welke apparatuur heb jij gleke thuis liggen dan want jij traint thuis ook ik ben nieuwsgierig

sorry voor dubbele reactie foutje
          Last edited by IronWilly; 31-08-2010, 16:24.

Comment

welke apparatuur heb jij gleke thuis liggen dan want jij traint thuis ook ik ben nieuwsgierig

sorry voor dubbele reactie foutje
            Probeer gewoon zoveel mogenlijk te editen..

Ik heb een bodycraft powerrack met BodyCraft F434 Cable Cross-over.. een bankje en nog een vrijstaand rack. ongeveer 200 kg aan gewichtschijven 2 barbels van 220 cm 4 kleine halters en dan nog een hoop accessoires.
            Kortom, alles wat ik moet hebben om een goeie workout te doen
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Probeer gewoon zoveel mogenlijk te editen..

Ik heb een bodycraft powerrack met BodyCraft F434 Cable Cross-over.. een bankje en nog een vrijstaand rack. ongeveer 200 kg aan gewichtschijven 2 barbels van 220 cm 4 kleine halters en dan nog een hoop accessoires.
              Kortom, alles wat ik moet hebben om een goeie workout te doen
              haha nice heb je wel ruimte in je huis dan
              Ik heb vroeger een wetenschappenlijk artikel gelezen dat aantoont dat strechen op trainingsdagen minder gains heeft, en dat strechten op niet trainingsdagen juist meer gains geeft..
              humm dan wat bedoel volgende dag wanner je wakker word stretchen of zo xD ? of allen in rustdagen

Comment

Welkom

Comment

haha nice heb je wel ruimte in je huis dan

humm dan wat bedoel volgende dag wanner je wakker word stretchen of zo xD ? of allen in rustdagen
                  Heb wel wat plaats ja, als ik later zou bouwen ga ik sowieso een ruimte voor men homegym (kan ik die nog wat uitbreiden) voorbehouden..

Geen idee wanneer, ik kan het ook niet onmiddenlijk meer terug vinden. Het stond op: Ergogenics
                  Het kwam er op neer dat je als je bijvoorbeeld maandag traint, beter die dag niet strecht, maar dat beter op een niet trainingsdag doen..

Comment

Heb wel wat plaats ja, als ik later zou bouwen ga ik sowieso een ruimte voor men homegym (kan ik die nog wat uitbreiden) voorbehouden..

Geen idee wanneer, ik kan het ook niet onmiddenlijk meer terug vinden. Het stond op: Ergogenics
                    Het kwam er op neer dat je als je bijvoorbeeld maandag traint, beter die dag niet strecht, maar dat beter op een niet trainingsdag doen..
                    hummm okay thanks
                    jullie hebben mij allemaal veel geholpen
                    dankjewel voor jullie advies!!!

vandaag meer gewicht gebruikt bij borstspieren
                    ga morgen naar school tijd even andere oefeningen zoeken voor borstspieren want reverse flies werkt niet voor mij -_-

Comment

hummm okay thanks
                      jullie hebben mij allemaal veel geholpen
                      dankjewel voor jullie advies!!!

vandaag meer gewicht gebruikt bij borstspieren
                      ga morgen naar school tijd even andere oefeningen zoeken voor borstspieren want reverse flies werkt niet voor mij -_-
                      altijd welkom
                      ik zou gewoon dumbell press doen/incline dumbell press en incline flyes

Comment

altijd welkom
                        ik zou gewoon dumbell press doen/incline dumbell press en incline flyes
                        ik heb geen bench

Comment

ik heb geen bench
                          wees creatief, door zetels ofzo..
                          maar zoals de rest zegt, anders moet je even een gym zoeken tot je verhuist bent

Comment

wees creatief, door zetels ofzo..
                            maar zoals de rest zegt, anders moet je even een gym zoeken tot je verhuist bent
                            ik zal me best doen

Comment

Ik heb een serieuze twijfel over iets misschien kunnen jullie mij helpen met hoe en wat..
                              Ik wil nu op dinsdag en vrijdag beginnen met cardio training 15min touwtje springen of 15min even joggen maar ik wil het naar mijn training doen ik les en hoor zo veel verhalen ik weet niet meer wat ik moet geloven of wat ik moet doen.
                              dus ik ga gewoon die 15 min naar me training cardio doen is dat slecht voor mijn spiergroei moet ik en shaken nemen voor het gaan cardioen of gewoon cardioen en wanner ik terug ben van joggen gewoon shake nemen
                              ik gebruik ook geen supplementen dus ik kan geen whey shake maken voor het gaan cardioen.
                              het is 100% verboden door mijn ouders supplementen te gebruiken dus ja

Comment

Ik heb een serieuze twijfel over iets misschien kunnen jullie mij helpen met hoe en wat..
                                Ik wil nu op dinsdag en vrijdag beginnen met cardio training 15min touwtje springen of 15min even joggen maar ik wil het naar mijn training doen ik les en hoor zo veel verhalen ik weet niet meer wat ik moet geloven of wat ik moet doen.
                                dus ik ga gewoon die 15 min naar me training cardio doen is dat slecht voor mijn spiergroei moet ik en shaken nemen voor het gaan cardioen of gewoon cardioen en wanner ik terug ben van joggen gewoon shake nemen
                                ik gebruik ook geen supplementen dus ik kan geen whey shake maken voor het gaan cardioen.
                                het is 100% verboden door mijn ouders supplementen te gebruiken dus ja
                                Dus eigenlijk is je vraag, als ik het goed begrijp:
                                1) Moet cardio voor of na krachttraining: ik doe voor..
                                2) Cardio is niet slecht voor je spiergroei, alleen zal je wat meer moeten eten want je verbruikt meer voedingstoffen..

Wat houd die shake van jou dan juist in? Ik zou voor cardio gewoon shake drinken en dan uurtje erna cardio en onmiddenlijk erna krachttraining..
                                En mijn ouders zijn ook geen echte voorstanders van supps, gewoon veel over lezen en met goeie argumenten komen
                                of je verstop het gewoon in je kast, tot de dag komt dat ze het vinden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X