Originally posted by gleke
View Post
Willy zegt Hooiii
Collapse
X
-
Welkom ! Nog één tip, vreten!
Originally posted by IronWilly View Postik heb gehoord dat je eerst met je buik zou moeten beginnen ???
Je beschikt naar mijn mening over te weinig gewicht/materialen, misschien moet je maar eens nadenken over een gym .
GrtsDumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
ik ga niet naar de sportschool omdat ik tot nu toe genoeg resultaten thuis zie, dus ik wacht er nog even me.
en ik ben toch van *begin gewicht 54kg naar 63kg aangekomen met maar 9% bf dus ja ik wacht nog even mee ik ga toch de rest kopen wat nodig is eind deze jaar of misschien nog eerder hoop ik.
Comment
-
-
Originally posted by IronWilly View Postwelke apparatuur heb jij gleke thuis liggen dan want jij traint thuis ook ik ben nieuwsgierig
sorry voor dubbele reactie foutje
Ik heb een bodycraft powerrack met BodyCraft F434 Cable Cross-over.. een bankje en nog een vrijstaand rack. ongeveer 200 kg aan gewichtschijven 2 barbels van 220 cm 4 kleine halters en dan nog een hoop accessoires.
Kortom, alles wat ik moet hebben om een goeie workout te doenOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostProbeer gewoon zoveel mogenlijk te editen..
Ik heb een bodycraft powerrack met BodyCraft F434 Cable Cross-over.. een bankje en nog een vrijstaand rack. ongeveer 200 kg aan gewichtschijven 2 barbels van 220 cm 4 kleine halters en dan nog een hoop accessoires.
Kortom, alles wat ik moet hebben om een goeie workout te doen
Originally posted by gleke View PostIk heb vroeger een wetenschappenlijk artikel gelezen dat aantoont dat strechen op trainingsdagen minder gains heeft, en dat strechten op niet trainingsdagen juist meer gains geeft..
Comment
-
Originally posted by IronWilly View Posthaha nice heb je wel ruimte in je huis dan
humm dan wat bedoel volgende dag wanner je wakker word stretchen of zo xD ? of allen in rustdagen
Geen idee wanneer, ik kan het ook niet onmiddenlijk meer terug vinden. Het stond op: Ergogenics
Het kwam er op neer dat je als je bijvoorbeeld maandag traint, beter die dag niet strecht, maar dat beter op een niet trainingsdag doen..On a long road to insanity.
Comment
-
Originally posted by gleke View PostHeb wel wat plaats ja, als ik later zou bouwen ga ik sowieso een ruimte voor men homegym (kan ik die nog wat uitbreiden) voorbehouden..
Geen idee wanneer, ik kan het ook niet onmiddenlijk meer terug vinden. Het stond op: Ergogenics
Het kwam er op neer dat je als je bijvoorbeeld maandag traint, beter die dag niet strecht, maar dat beter op een niet trainingsdag doen..
jullie hebben mij allemaal veel geholpen
dankjewel voor jullie advies!!!
vandaag meer gewicht gebruikt bij borstspieren
ga morgen naar school tijd even andere oefeningen zoeken voor borstspieren want reverse flies werkt niet voor mij -_-
Comment
-
Originally posted by IronWilly View Posthummm okay thanks
jullie hebben mij allemaal veel geholpen
dankjewel voor jullie advies!!!
vandaag meer gewicht gebruikt bij borstspieren
ga morgen naar school tijd even andere oefeningen zoeken voor borstspieren want reverse flies werkt niet voor mij -_-
ik zou gewoon dumbell press doen/incline dumbell press en incline flyesOn a long road to insanity.
Comment
-
Ik heb een serieuze twijfel over iets misschien kunnen jullie mij helpen met hoe en wat..
Ik wil nu op dinsdag en vrijdag beginnen met cardio training 15min touwtje springen of 15min even joggen maar ik wil het naar mijn training doen ik les en hoor zo veel verhalen ik weet niet meer wat ik moet geloven of wat ik moet doen.
dus ik ga gewoon die 15 min naar me training cardio doen is dat slecht voor mijn spiergroei moet ik en shaken nemen voor het gaan cardioen of gewoon cardioen en wanner ik terug ben van joggen gewoon shake nemen
ik gebruik ook geen supplementen dus ik kan geen whey shake maken voor het gaan cardioen.
het is 100% verboden door mijn ouders supplementen te gebruiken dus ja
Comment
-
Originally posted by IronWilly View PostIk heb een serieuze twijfel over iets misschien kunnen jullie mij helpen met hoe en wat..
Ik wil nu op dinsdag en vrijdag beginnen met cardio training 15min touwtje springen of 15min even joggen maar ik wil het naar mijn training doen ik les en hoor zo veel verhalen ik weet niet meer wat ik moet geloven of wat ik moet doen.
dus ik ga gewoon die 15 min naar me training cardio doen is dat slecht voor mijn spiergroei moet ik en shaken nemen voor het gaan cardioen of gewoon cardioen en wanner ik terug ben van joggen gewoon shake nemen
ik gebruik ook geen supplementen dus ik kan geen whey shake maken voor het gaan cardioen.
het is 100% verboden door mijn ouders supplementen te gebruiken dus ja
1) Moet cardio voor of na krachttraining: ik doe voor..
2) Cardio is niet slecht voor je spiergroei, alleen zal je wat meer moeten eten want je verbruikt meer voedingstoffen..
Wat houd die shake van jou dan juist in? Ik zou voor cardio gewoon shake drinken en dan uurtje erna cardio en onmiddenlijk erna krachttraining..
En mijn ouders zijn ook geen echte voorstanders van supps, gewoon veel over lezen en met goeie argumenten komen
of je verstop het gewoon in je kast, tot de dag komt dat ze het vindenOn a long road to insanity.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-