Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hallo ik ben nieuw en heet gerie.
ik heb een vraagje,ik train al 5 jaar en ben bezig aan mijn eerste kuurtje. 8weken lang 1 maal per week 1injectie met nandrolon en sustanon is dit een goede combinatie. mijn doel is vet verbranden en tegelijk spiermassa opbouwen
ik heb een vraagje,ik train al 5 jaar en ben bezig aan mijn eerste kuurtje. 8weken lang 1 maal per week 1injectie met nandrolon en sustanon is dit een goede combinatie. mijn doel is vet verbranden en tegelijk spiermassa opbouwen
Maak even een nieuw topic aan om je voor te stellen. Het is ook niet toegestaan om over kuren te praten als je nog geen 10 posts hebt.
Het is niet de bedoeling dat je zomaar even inbreekt in het topic van een ander en begint over kuren.
Je bent overigens zonder goed inlezen begonnen met je kuur, vet verlagen en deca..........slechte keus t.o.v. je doel.
Verder svp niet meer hierop reageren, maar eigen topic aanmaken.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment