voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

hallo
    ik ben 16 jaar oud, ben ongeveer 1,85 meter groot en weeg iets minder dan 70 kg. ik heb nu ongeveer een half jaar thuis getraint maar ben er bijna niets mee opgeschoten, dit komt volgens mij doordat ik maar een bankje heb en twee dumbelts van 15 kg. ik ga me daarom dus inschrijven bij een sportschool. ik krijg ongeveer 3000Kcal binnen per dag. ik wil vooral extra spiermassa krijgen. hiervoor wil ik suplementen gebruiken namelijk creatine. ik weet niet of dit verstandig is omdat ik pas 16 jaar oud ben.
    ik heb een laag vetpersentage weet niet hoeveel het is maar er is een deel van mijn sixpack door te zien als ik aanspan, de onderste 2 zijn bedekt met wat vet.

ik denk dat ik nu wel genoeg over mezelf heb vertelt. alle tips, advies, opmerkingen en commetaar zijn welkom

Best wel om in de sportschool te trainen als je thuis het materiaal daar niet voor hebt.

Welkom en succes!
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Creatine cyclen geeft je een iets "harder" en strakker uiterlijk en laat je spiermassa groeien. Zorg ook dat je genoeg eiwitten binnen krijgt natuurlijk! anders groei je niet :P
      Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X