voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Fesz, 24 jaar. Ik heb een paar jaar terug al een profiel aangemaakt op bodynet, zodat ik (trainings, voedings) schema's van andere mensen kon inzien, en ik zelf ook beter kon worden in het maken van deze schema's. Ik ben vanaf mijn 18de eigenlijk al bezig met KT, het gaat dan om periodes van anderhalf jaar om vervolgens weer af te glijden. Ik ben het nu al weer drie maanden aan het oppikken. Ik train drie keer in de week KT (split - schema) en 1 keer in de week baantjes zwemmen samen met een vriend.

Ik sport graag omdat dit een positief effect heeft op mijn gemoedstoestand. Mijn doel is om mijn vet percentage omlaag te brengen, conditie te vergroten en versteviging van mijn spieren. Ik ben op dit moment vooral geïnteresseerd in een goed voedingsschema. Ik weeg 76 kg ben 177 cm lang en heb een bf van 16 % dit wil ik brengen naar 12/13 % . Ik moet 2345 cal per dag naar binnen krijgen: 227,5 EW, 75 gram vet, 190 gr KH. Om af te vallen. 2845 is mijn onderhoud.
    Wanneer ik een schema af heb zal ik hem posten zodat mensen feedback kunnen geven.

mvg,

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X