Hallo,
Ook ik ben nieuw hier, en vond het wel zo netjes me even voor te stellen, dus bij deze:
Mijn naam is Wouter kom uit Weerselo, klein dorpje in het "mooie" twente.
Fitness nu ongeveer 1.5 jaar waarvan 3 maanden stil gelegen ivm werk in buitenland en was te lui om het weer op te pakken. Ben hier eigenlijk om het een en andere te leren. Deed voor heen alleen beetje fitness dus niet echt fanatiek dus puur voor de hobby. Echter begin ik het steeds leuker te vinden en wil daar oa. mijn voeding op aanpassen. Hieronder mijn gegevens:
Leeftijd: 19 (woensdag 20)
Lengte: 178 Cm.
Gewicht: 73,6 Kg.
Sporten: Fitness en voetbal
Maandag: Fitness (schouders-biceps-buik-benen)
Dinsdag: Voetbaltraining
Woensdag: Fitness (borst-triceps-rug-buik)
Donderdag: Voetbaltraining
Vrijdag: Fitness (buik-benen-biceps)
Zaterdag: Vlaggen bij jeugd
Zondag: Voetbalwedstrijd
Vrij druk. Helaas ben ik wel eens geneigd de vrijdag over te slaan. Ben dit druk aan het afleren
Let momenteel nog niet op mijn voeding, in iedergeval niet specifiek, maar ben druk bezig dat excel sheet in te vullen en die zien jullie vanzelf wel verschijnen.
Kijk nu een tijdje mee, en hoop nog meer te leren dan dat ik al gedaan heb!!
Ook ik ben nieuw hier, en vond het wel zo netjes me even voor te stellen, dus bij deze:
Mijn naam is Wouter kom uit Weerselo, klein dorpje in het "mooie" twente.
Fitness nu ongeveer 1.5 jaar waarvan 3 maanden stil gelegen ivm werk in buitenland en was te lui om het weer op te pakken. Ben hier eigenlijk om het een en andere te leren. Deed voor heen alleen beetje fitness dus niet echt fanatiek dus puur voor de hobby. Echter begin ik het steeds leuker te vinden en wil daar oa. mijn voeding op aanpassen. Hieronder mijn gegevens:
Leeftijd: 19 (woensdag 20)
Lengte: 178 Cm.
Gewicht: 73,6 Kg.
Sporten: Fitness en voetbal
Maandag: Fitness (schouders-biceps-buik-benen)
Dinsdag: Voetbaltraining
Woensdag: Fitness (borst-triceps-rug-buik)
Donderdag: Voetbaltraining
Vrijdag: Fitness (buik-benen-biceps)
Zaterdag: Vlaggen bij jeugd
Zondag: Voetbalwedstrijd
Vrij druk. Helaas ben ik wel eens geneigd de vrijdag over te slaan. Ben dit druk aan het afleren

Let momenteel nog niet op mijn voeding, in iedergeval niet specifiek, maar ben druk bezig dat excel sheet in te vullen en die zien jullie vanzelf wel verschijnen.
Kijk nu een tijdje mee, en hoop nog meer te leren dan dat ik al gedaan heb!!

Comment