Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark 16 jaar oud, train 4 x per week weeg 66-68 kilo ben rond de 1,79. Ben al een tijdje aan het rondneuzen op het forum maar vond het wel tijd om mezelf hier meer in te gaan verdiepen. Train tegewoordig met vriend van mij ben bezig om goed op mijn voeding te letten kwa eiwitten dus elke dag na traine bakje kwark, brood met kipfilet, eiwit shakes, creatine voor traine, zie zeker al resultaten maar houd wel van advies en tips dus lees daarom veel hier, hoop hier nog veel te leren!

Mvg Mark

Welkom op bodynet Mark

Comment

Welkom Mark,

Goed dat je op zo'n jonge leeftijd al serieus bezig wilt
      Als je hier al een tijdje rondhangt, heb je onze sticky's vast al wel gevonden? Zo niet, ga dan beginnen met inlezen. Een goed voeding- en trainingsschema scheelt heel wat verspide tijd en moeite. In de sticky's staat precies uitgelegd hoe je zo'n voedingsschema bouwt, ook is daar een zeer handige excelsheet voor. Maak er eens eentje en dan kunnen wij je helpen met de laatste details.

Verwacht overigens niet te veel van sups, een goed afgestemde voedings is vele malen effectiever. Sups kun je gebruiken om tekorten aan te vullen of soms snel even wat eiwitten te pakken, maar het valt of staat allemaal met je voeding. Heel veel succes met het bouwen van je schema, en laat het even weten als je het klaar hebt, dan helpen wij je met de details.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Bedankt ga ik zeker doen zal binnekort ook even wat foto's plaatsen

Gr.

Comment

Welkom

Comment

Originally posted by bigb View Post
            Bedankt ga ik zeker doen zal binnekort ook even wat foto's plaatsen

Gr.
            Welkom hier en veel plezier,

Ps. Je kan pas foto's van jezelf plaatsen als je 20 fatsoenlijke post's hebt.
            keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X