Goedeavond

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedeavond

Eyy gasten,
    Ik ben Sander ik ben 18jaar ik fitness nu zo een 5maanden ik heb in 2010 ook 5maandjes aan fitness gedaan maar was op bepaalde redenen gestopt.
    Ik mijn hoogste setje die ik op de bankdruk heb gedaan is 10x 115 kilo ik heb ook 120kilo gedrukt maar die tel ik niet mee omdat ik die maar 5x heb gedaan.
    ik gebruik ook waat supplementen en let zeker op de vetten en eiwitten.
    ik zelf ga 6keer peer week naar sportschool en dan doe ik een maandje arnold style door 2 keer per dag te gaan en dan 2 weken rust door 1keer per dag tegaan en dan weer een maand 2 keer per dag en dat blijft zo doorgaan
    ik hoop dat ik mezelf een beetje goed heb voorgesteld voor jullie.
    Groetjes
    No pain No gain!
    BP:5x120
    body stats:182CM,84KG,BF??

Originally posted by dhbody View Post
    Ik mijn hoogste setje die ik op de bankdruk heb gedaan is 10x 115 kilo ik heb ook 120kilo gedrukt maar die tel ik niet mee omdat ik die maar 5x heb gedaan.
    Hmppff? Waarom zou je die niet meetellen? Elke rep telt :s

Wat zijn je overige stats? Leeftijd? Gewicht? Squat? Deadlift?
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Eyy gasten,
      Ik ben Sander ik ben 18jaar ik fitness nu zo een 5maanden ik heb in 2010 ook 5maandjes aan fitness gedaan maar was op bepaalde redenen gestopt.
      ik gebruik ook waat supplementen en let zeker op de vetten en eiwitten.
      ik zelf ga 6keer peer week naar sportschool en dan doe ik een maandje arnold style door 2 keer per dag te gaan en dan 2 weken rust door 1keer per dag tegaan en dan weer een maand 2 keer per dag en dat blijft zo doorgaan
      ik hoop dat ik mezelf een beetje goed heb voorgesteld voor jullie.
      Groetjes
      Wow, leg mij dat is uit?!
      BP: 1x 120
      DL: 2x 100
      SQ: 8x 90

Comment

Welkom,
        10 x 115kg BP na 5 maandjes trainen, natuurtalent !

Comment

welkom, vraag me aan of je bij elke herhaling je borst hebt aangeraakt, zo ja ben je natuurtalent.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            welkom, vraag me aan of je bij elke herhaling je borst hebt aangeraakt, zo ja ben je natuurtalent.
            Nee tot 5a10cm van de borst dus niet helemaal maar wel ver tot op de borst ik krijg last van me elleboog als tot de borst doet (al bij 10 kilo bij beide kanten) en tot 5a10 cm van me borst heb ik nergens last van.

ik gebruik wel de nodige supplementen (eiwit,magnificent,creatine en rice&protein) maar of dat zoveel verschil maakt.

groetjes

Oja nog de stats: 182cm,84,4kg BF weet ik niet
            Last edited by dhbody; 15-08-2011, 13:49. Reason: stats toegevoegd
            No pain No gain!

Comment

Nee tot 5a10cm van de borst dus niet helemaal maar wel ver tot op de borst ik krijg last van me elleboog als tot de borst doet (al bij 10 kilo bij beide kanten) en tot 5a10 cm van me borst heb ik nergens last van.

ik gebruik wel de nodige supplementen (eiwit,magnificent,creatine en rice&protein) maar of dat zoveel verschil maakt.

groetjes

Oja nog de stats: 182cm,84,4kg BF weet ik niet
              Als je de techniek niet kan moet je niet doorgaan en zeker niet in deze maten van gewicht omhoog gaan ik vind dit heel stom van je om eerlijk te zijn.
              Probeer de dumbell bench press te doen en helemaal naar beneden want 5a10cm klinkt weinig maar is een hoop.

Kijk even op youtube naar de juiste techniek want je moet iets verkeerd doen als je last krijgt.
              Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Dumbell press doe ik ook 32Kg per halter we kunnen hier niet hoger met dumbelss (geen bodybuilding sportschool) als mijn abbonement afloopt gaat ik gelijk een andere sportschool zoeken.
                Maar iemand die toen al 14 jaar in fitness bezig is nu 15 raden mij aan gewoon tot iets boven je borst door te zakken dus niet helemaal hij doet zelf begeleiding enz. dus ik ga er vanuit dat hij wel weet hoe of wat.
                No pain No gain!

Comment

Ik wil je geen leugenaar noemen hoor.. maar 100kg benchen is al best een prestatie..

ik ben zelf 1.84.. en 85kg.. bij momenteel door wat vochtvasthouden 12% BF..

Nu ben ik niet de beste bankdrukker.. maar ik haal de 100 echt nog niet.. en train nu al een tijdje.. onze stats zijn bijna gelijk.. alleen weet ik jouw vetpercentage nog niet.. En jij traint nog maar 5 maanden..

Dus VIDEO or it didn't happen! hehe
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Dus,nu moet ik met schaamte aan mijn fitness maat vragen of die ff n filmpje wilt gaan maken terwijl ik 120 wilt gaan drukken wat zullen de mensen wel niet van me denken ik hou me reputatie liever hoog door in mijn ogen niet patserig te lijken neem het of neem het niet wat jij wilt als ik maar morgen weer die 120 drukt vindt ik het best
                    misschien doe jij wel wat fout in je training of ik train gewoon goed
                    hammer curl doe ik ook 6x26 kilo (per dumbell) is dat ook al veel voor deze stats is gewoon een vraag niet irriterend bedoelt
                    Last edited by dhbody; 15-08-2011, 18:58.
                    No pain No gain!

Comment

Dus,nu moet ik met schaamte aan mijn fitness maat vragen of die ff n filmpje wilt gaan maken terwijl ik 120 wilt gaan drukken wat zullen de mensen wel niet van me denken ik hou me reputatie liever hoog door in mijn ogen niet patserig te lijken neem het of neem het niet wat jij wilt als ik maar morgen weer die 120 drukt vindt ik het best
                      hammer curl doe ik ook 6x26 kilo (per dumbell) is dat ook al veel voor deze stats is gewoon een vraag niet irriterend bedoelt
                      Tja is het ooit bij je opgekomen dat je patserig overkwam

Comment

Dan ben je gewoon een beest man ben nu wel heeel benieuwd naar pics!
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

ik ken iemand die iets meer dan 120 kg bankdrukt, die heeft echt een gruwelijk fysiek denk dat je dat niet in 5 maandjes bij elkaar getraind krijgt
                          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                          Doel eind 2015: 100kg
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Hee dhbody,welkomDei dagen van 2 keer per dag he,wat voor spiergroepen pak je dan bv?
                            En van dat je al veel gewicht aankunt kan prima hoor.Sommige zijn van nature veel sterker.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                              Dan ben je gewoon een beest man ben nu wel heeel benieuwd naar pics!
                              Dankje,ik zal deze week wel wat pics posten.
                              No pain No gain!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X