Introductie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Introductie

Gegroet iedereen,

Ik keek al een tijdje mee op het forum, maar heb me nu dan eindelijk aangemeld. Ik ben 17 jaar en net 3 maanden actief in de sportschool. Doe nu 2 seizoenen aan kickboksen. Begin dan rond november, en stop dan weer rond mei (Vanwege school, andere sporten etc).
    De reden dat ik begon met fitness is eigenlijk om gewoon wat extra kracht op te bouwen wat ik voornamelijk nodig heb bij het kickboksen. Dat is na 3 maanden full body schema al erg goed gelukt, en ik heb echt de slag te pakken!
    De sportschool waar ik zit is nogal "streng", wat voor mij bijvoorbeeld betekent: tot je 18e, géén losse gewichten en alle toestellen minimaal 20 herhalingen. Vind ik zelf een beeeetje overdreven, aangezien ik redelijk uitgegroeid ben. Daarom hoop ik mn hulp hier te kunnen halen.

Gr,
    Kickboks94

Originally posted by Kickboks94 View Post
    De sportschool waar ik zit is nogal "streng", wat voor mij bijvoorbeeld betekent: tot je 18e, géén losse gewichten en alle toestellen minimaal 20 herhalingen. Vind ik zelf een beeeetje overdreven, aangezien ik redelijk uitgegroeid ben. Daarom hoop ik mn hulp hier te kunnen halen.
    Een beetje? What the hell, nog nooit gehoord. 20 herhalingen? Wat een mongolen zijn dat daar? Ik zou gelijk een andere gym zoeken.
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
      Een beetje? What the hell, nog nooit gehoord. 20 herhalingen? Wat een mongolen zijn dat daar? Ik zou gelijk een andere gym zoeken.

helemaal mee eens
      my Guns are my Glory. Foppe87@Bodynet

Comment

Originally posted by Dr Rude View Post
        Ga ik mee akkoord
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Haha ik snap jullie mening echt volkomen. Bijna iedereen die ik ken zit in een andere gym in een stad verderop. Er zijn alleen 2 redenen dat ik hier blijf: 1) De dochter van de baas is een goede vriendin van me, dus dat is redelijk relaxt. 2) Ik vind 5 minuten loop afstand chiller dan 15 minuten met de scooter naar die sportschool verderop. Maar waarschijnlijk over een tijd wel naar die andere inderdaad haha

Comment

zelf ook 10 jaar op kickboksen gezeten. train je triceps als je harder wilt slaan he !

Comment

voor mn jab ja, maar voor mn hoeken moet ik toch echt vooral lekker veel compound oefeningen doen en goed mn schuine buikspieren trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X