Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Best grappig, al die "schapenkoppen" hier!!
Ik heb zelf 20 jaar in Dordt gewoond. Vanaf mijn 8ste totdat ik op mijn 28ste naar Belgie vertrok.
Ik ben begonnen bij DJ's Workout in Stadspolders. Toen ik verhuisde naar Crabbehof ben ik gaan trainen bij Ad den Otter in het centrum.
Hoe bevalt Den Otter jou? Wij hebben er niet lang geleden een proefavond doorgebracht. We kregen wel meteen heel goede tips voor het deadliften en andere oefeningen van Ad zelf, dat was wel heel wat anders (beter) dan we gewend waren bij SportCity! Maar verder is het daar behoorlijk Old School, op zich niets mis mee hoor, maar wij denken dat we ons daar op een gegeven moment aan zullen storen omdat wij graag open staan voor nieuwe technieken e.d. En op zondag zijn ze sowieso gesloten, dat is jammer...
Vervolgens hebben we een proefavond gedaan bij wat jij noemt DJ's Workout, dat is nu een maand of 2 geleden Progress geworden. Echt waanzinnig mooie gloednieuwe apparatuur (niet dat dat belangrijk is, maar ach, het oogt leuk), veel meer en zwaardere gewichten (Emiel hikt al tegen zijn max aan bij SC), vrij squatten en deadliften is daar heel normaal (bij SC moeten we dat "stiekem" doen in het fysiogedeelte...), en we werden meteen heel goed begeleid en rondgeleid door iemand die duidelijk verstand van zaken had. Hij vroeg ook naar ons eetpatroon, heel goed! De overstap zal niet lang meer op zich laten wachten…
Last edited by Sammy75; 20-09-2011, 14:25.
Reason: typefout
Hoe bevalt Den Otter jou? Wij hebben er niet lang geleden een proefavond doorgebracht. We kregen wel meteen heel goede tips voor het deadliften en andere oefeningen van Ad zelf, dat was wel heel wat anders (beter) dan we gewend waren bij SportCity! Maar verder is het daar behoorlijk Old School, op zich niets mis mee hoor, maar wij denken dat we ons daar op een gegeven moment aan zullen storen omdat wij graag open staan voor nieuwe technieken e.d. En op zondag zijn ze sowieso gesloten, dat is jammer...
Vervolgens hebben we een proefavond gedaan bij wat jij noemt DJ's Workout, dat is nu een maand of 2 geleden Progress geworden. Echt waanzinnig mooie gloednieuwe apparatuur (niet dat dat belangrijk is, maar ach, het oogt leuk), veel meer en zwaardere gewichten (Emiel hikt al tegen zijn max aan bij SC), vrij squatten en deadliften is daar heel normaal (bij SC moeten we dat "stiekem" doen in het fysiogedeelte...), en we werden meteen heel goed begeleid en rondgeleid door iemand die duidelijk verstand van zaken had. Hij vroeg ook naar ons eetpatroon, heel goed! De overstap zal niet lang meer op zich laten wachten…
Mij beviel Den Otter heel goed, juist door de begeleiding van Ad zelf. Die heeft echt heel veel kennis uit eigen ervaring. E,n dat is top!!
En idd Old school. Het gekletter van de gewichten, de kettingen etc. ipv het "gezoeff" van die nieuwe electronische toestellen. Daar moet je op een knop drukken tot je het gewicht hebt. I LOVE OLD SCHOOL
Als ik niet verhuisd was, dan trainde ik daar waarschijnlijk nog steeds. Ik kon alle oefeningen doen en er was voldoende plaats.
Bij DJ' Workout was vanaf het begin dat hij open ging. Hij had toen een houten keet bij het dudokplein. Later is hij naar een andere locatie in Stadspolders gegaan (ploegstraat/sikkelstraat meen ik uit me hoofd)
Daar heb ik ook altijd lekker getraind. begeleiding was toen ook goed. En zoals ik je nu hoor, is dat nog steeds zo of misschien zelfs beter.
Daar ben ik weg gegaan omdat ik zefl verhuisde naar Crabbehof en Sportschool Den Otter dichterbij was.
Dus bij beide sportscholen was ik zeer positief. Ik vind begeleiding erg belangrijk, maar ook diversiteit aan toestellen en dumbbells.
Ik kies aan de hand daarvan de sportschool waar ik wil trainen. Verder als ik een sportschool binnen loop, dan heb ik meestal wel een goed of slecht gevoel ervan en dat bepaald uiteindelijk ook waar je wilt trainen.
Ik denk niet dat Sam bedoelde dat Ad den Otter slecht begeleidt, in tegendeel zelfs! Hij is supergoed op de ouderwetse onderdelen zoals Squat (kniebuigen noemtie dat, heerlijk!), deadlift en benchpress. Ik ben alleen bang dat hij alle andere onderdelen minder interessant vindt, zeker als ze pas recent in de mode zijn gekomen en dat hij daar niet in kan en wil begeleiden. Dat is een beetje het probleem. Daarbij is de boel zondag dicht en dat is voor ons ook minder handig, maar hij zit wel op loopafstand.
Qua sfeer had ik bij allebei wel een goed gevoel, prijs haalt voor langere termijn ook niet uit.
We hebben nog niet definitief geboekt, maar ik denk dat het hoogstwaarschijnlijk toch progress gaat worden. Nu alleen nog de moed vinden om op te zeggen bij SC, voel me daar wel thuis, alleen gewoon teveel beperkingen.....
Ik denk niet dat Sam bedoelde dat Ad den Otter slecht begeleidt, in tegendeel zelfs! Hij is supergoed op de ouderwetse onderdelen zoals Squat (kniebuigen noemtie dat, heerlijk!), deadlift en benchpress. Ik ben alleen bang dat hij alle andere onderdelen minder interessant vindt, zeker als ze pas recent in de mode zijn gekomen en dat hij daar niet in kan en wil begeleiden. Dat is een beetje het probleem. Daarbij is de boel zondag dicht en dat is voor ons ook minder handig, maar hij zit wel op loopafstand.
Qua sfeer had ik bij allebei wel een goed gevoel, prijs haalt voor langere termijn ook niet uit.
We hebben nog niet definitief geboekt, maar ik denk dat het hoogstwaarschijnlijk toch progress gaat worden. Nu alleen nog de moed vinden om op te zeggen bij SC, voel me daar wel thuis, alleen gewoon teveel beperkingen.....
Maar ik heb nergens gezegd dat hij dat bedoelde? Wat ik typte was meer een bevestiging, maar nu ik het zelf terug kan je mijn tekst positief als negatief opvatten....niet echt duidelijk van mijn kant dus ...
Misschien is Ad wel van de oude stempel. Misschien zien die nieuwe toestellen helemaal niet nodig. In e jaren 70 en 80 hadden ze die ook niet en ze waren toch ook behoorlijk breed.
Als je de website bekijkt zie je ook dat ze Zumba en andere hypes hebben gehad, maar dat ze weer back to the roots zijn. Teminste.....zo vat ik het op.
Dat tie op zondag dicht was , is inderdaad niet zo handig nee. Ik kan me niet herinneren dat dat toen ook zo was. Maar ja ik ben al 7 jaar weg uit Nederland.
Hahahaha!!! Sammy is een vrouw hoor! Tenminste wel de laatste keer dat ik keek!
Je hebt inderdaad niet zoveel nodig om je spieren gecontroleerd te slopen, maar afwisseling maakt het wel leuker en ik ben altijd wel nieuwsgierig om nieuwe dingen uit te proberen. Dus een old school basis is een must, maar aanvulling met nieuwe apparaten is wenselijk. En als dat dan voor dezelfde prijs kan met ook nog betere openingstijden, ben ik redelijk zeker van de keuze.
Je hebt inderdaad niet zoveel nodig om je spieren gecontroleerd te slopen, maar afwisseling maakt het wel leuker en ik ben altijd wel nieuwsgierig om nieuwe dingen uit te proberen. Dus een old school basis is een must, maar aanvulling met nieuwe apparaten is wenselijk. En als dat dan voor dezelfde prijs kan met ook nog betere openingstijden, ben ik redelijk zeker van de keuze.
eeuuhhmm hahaha oeps !! Tsja, mijn beste kameraad heet ook Sam en aangezien ik Sam zag staan in de post waar ik op reageerde...ging ik ervan uit dat......mnja ikke dus lekker bezig
Ik merk dat ik eigenlijk best wel conservatief ben als het om trainen gaat......als het werkt, dan werkt het en dan verander ik niet. Wel van schema, maar niet echt van oefeningen.
Comment