hoi ik ben randy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoi ik ben randy

hallo allemaal,

ik ben randy en ben 18 jaar. ik ben nu al een ruim bijna 7 maanden aan het fitnissen. daarvoor heb ik ook wel gefitnisst, maar toen was ik er niet zo serieus mee bezig als dat ik nu ben. toen ging ik alleen maar wanneer ik sinds had. Dat is na een tijd veranderd en ben ik serieus gaan trainen. ik sport nu 5 x per week. waarvan 1 een voetbaltraining is en de andere een voetbalwedstrijd. de andere 3 trainingen besteed ik aan het fitnissen. ik ben zo'n 1,78 groot en weeg 74 kilo. hopelijk heb ik me eigen zo voldoende voorgesteld.

Nu is mijn vraag aan jullie of iemand mij op weg kan helpen met het maken van een voedingsschema.

Op het momemnt ziet het er zo uit:

Maandag t/m zaterdag:
    06:00 een bord pap met melk, of gekookte eieren
    09:00 een bakje kwark a 250 gram
    12:00 4 bruine volkoren boterhammen met pindakaas met stukjes noot
    15:00 2 bruine volkoren boterhammen met pindakaas met stukjes noot en 2 stuks fruit.
    17:00 eten wat de pot schaft. dat is meestal aardappelen,rijst,vis,groente,rundvlees, macaroni,stampotten.
    20:00 wat bruine volkoren crackers met kipkerrie, room pate oid.

in de tijd van half 7 tot half 8 ben ik meestal aan het fitnissen. dan blijf ik nog een kwartiertje hangen om te buurten en dan fiets ik na huis wat ook een kwartier duurt.

Zondag is eigenlijk de frietdag de enige dag waarop ik een beetje vet eten eet. maar dan wel met maten.

ik hoop dat jullie mij verder kunnen en willen helpen.

gr randy

welkom
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

He welkom! Het antwoord is te vinden door de zomersticky te lezen, deze is te vinden door op forum te klikken en dan "lees dit eerst" en dan zomersticky! Succes ermee!
      Constantia et labore

Comment

Welkom!

Comment

welkom, je eet wat weinig (heel weinig eiwitten) die omhoog gooien.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom Randy. Misschien kun je ook een trainingsschema posten van wat je in de fitness doet! En bereken je stats. Eiwit/Kh/Vet verhouding.
            I don't care what the whisperers say
            Cos' they whisper too loud for me
            na 3 weken rust houden, nu weer KT oppakken en fietsen op de ligfiets.

Comment

Welkom!
              BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Welkom!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X