Hallo allemaal,
Ik ben Bob, 17 jaar oud, woon in Brabant.
Ik sport erg veel, en dan helaas niet in de zin van fitness maar meer conditionele sporten.
Eerst even mijn stats, daarna mijn weekprogramma:
63-64kg, vetpercentage onder de 7%, apparaat bij fitness kan deze dan niet meten. Thuis op de weegschaal zo rond de 8%, dus zal wel meer vet in mijn benen zitten dan in mijn bovenlichaam.
181cm en dus 17 jaar jong.
Mijn programma:
Ma: hockeytraining 1,5 uur
Di: judotraining en training geven: zelf 1.5 uur bezig
Wo: fitness, meestal zo'n 1.5 uur bezig
Do: hockeytraining, 1,5 uur
Vr: judotraining en training geven: zelf +- 1 uur bezig
Za: hockeywedstrijd, 70 minuten intensief bezig
Zo: werken en thuis trainen af en toe
Nu zie ik nog weinig vooruitgang bij het fitness, en ik ben al sinds juni bezig. Ik zie wel dat mijn biceps gegroeid zijn en de rest ook wel een beetje, maar een jongen bij mij in de klas bouwt veel sneller (hij is 19 jaar, neemt ook creatine, maakt dit veel uit?)
Nu ben ik begonnen met bankdrukken op ongeveer 35-40 kilo, nu kan ik wel bijna 50 benchen maar ik heb wel mijn reps terug gehaald naar 10.
Veel belangrijker vind ik mijn rug, ik wil namelijk een mooie v-shape bereiken. Ik weet dat dit lelijk is zonder borstspieren e.d. dus die train ik ook, heeft meer voordelen dan alleen er goed uit zien.
Heel verhaal dus: mijn vraag is eigenlijk wat jullie advies zou zijn om te doen op fitness. Nu lees ik hier dingen over High intensity training 1x per 5 dagen, lijkt me wel interessant.
Ohja: ik heb de stickies gelezen voordat dat gevraagd gaat worden
Groeten en train ze,
Bob
Ik ben Bob, 17 jaar oud, woon in Brabant.
Ik sport erg veel, en dan helaas niet in de zin van fitness maar meer conditionele sporten.
Eerst even mijn stats, daarna mijn weekprogramma:
63-64kg, vetpercentage onder de 7%, apparaat bij fitness kan deze dan niet meten. Thuis op de weegschaal zo rond de 8%, dus zal wel meer vet in mijn benen zitten dan in mijn bovenlichaam.
181cm en dus 17 jaar jong.
Mijn programma:
Ma: hockeytraining 1,5 uur
Di: judotraining en training geven: zelf 1.5 uur bezig
Wo: fitness, meestal zo'n 1.5 uur bezig
Do: hockeytraining, 1,5 uur
Vr: judotraining en training geven: zelf +- 1 uur bezig
Za: hockeywedstrijd, 70 minuten intensief bezig
Zo: werken en thuis trainen af en toe
Nu zie ik nog weinig vooruitgang bij het fitness, en ik ben al sinds juni bezig. Ik zie wel dat mijn biceps gegroeid zijn en de rest ook wel een beetje, maar een jongen bij mij in de klas bouwt veel sneller (hij is 19 jaar, neemt ook creatine, maakt dit veel uit?)
Nu ben ik begonnen met bankdrukken op ongeveer 35-40 kilo, nu kan ik wel bijna 50 benchen maar ik heb wel mijn reps terug gehaald naar 10.
Veel belangrijker vind ik mijn rug, ik wil namelijk een mooie v-shape bereiken. Ik weet dat dit lelijk is zonder borstspieren e.d. dus die train ik ook, heeft meer voordelen dan alleen er goed uit zien.
Heel verhaal dus: mijn vraag is eigenlijk wat jullie advies zou zijn om te doen op fitness. Nu lees ik hier dingen over High intensity training 1x per 5 dagen, lijkt me wel interessant.
Ohja: ik heb de stickies gelezen voordat dat gevraagd gaat worden
Groeten en train ze,
Bob
Comment