Goedenavond allemaal!
Ik ben Hendrik, ben 18 jaar & kom uit de provincie Friesland.
Toen ik 16 jaar was trainde ik al intensief mee met mijn zus haar ex vriend. die was toen 20. Ik ben best wel breed aangelegd.
Helaas na 4 maand was het over & had ik helaas geen vervoer meer om naar fitness te gaan!
Vervolgens heb ik altijd nog de wil gehad om te fitnessen, maar er kwam nooit wat van & de andere sportscholen zijn altijd vol & alle onderdelen zijn bezet.. dat werkt gewoon niet.
Totdat ik in deze laatste maand allemaal fitness apparatuur heb aangeschaft!
Ben van plan om eerst rustig aan op te bouwen weer. Vervolgens ben ik van plan om 4 dagen in de week te gaan trainen.
Zonet mijn eerste training gedaan na 2 jaar. WAT VOELT DAT LEKKER!
Heb net mijn borst getraint & biceps, ben 1 en half uur bezig geweest.
Ook ga ik de Bulk Whey eiwit shake gebruiken voor na het fitnessen.
Graag zou ik wat hulp willen hebben om een goed voedingsschema te vinden!
Bedankt!
Ik ben Hendrik, ben 18 jaar & kom uit de provincie Friesland.
Toen ik 16 jaar was trainde ik al intensief mee met mijn zus haar ex vriend. die was toen 20. Ik ben best wel breed aangelegd.
Helaas na 4 maand was het over & had ik helaas geen vervoer meer om naar fitness te gaan!
Vervolgens heb ik altijd nog de wil gehad om te fitnessen, maar er kwam nooit wat van & de andere sportscholen zijn altijd vol & alle onderdelen zijn bezet.. dat werkt gewoon niet.
Totdat ik in deze laatste maand allemaal fitness apparatuur heb aangeschaft!
Ben van plan om eerst rustig aan op te bouwen weer. Vervolgens ben ik van plan om 4 dagen in de week te gaan trainen.
Zonet mijn eerste training gedaan na 2 jaar. WAT VOELT DAT LEKKER!
Heb net mijn borst getraint & biceps, ben 1 en half uur bezig geweest.
Ook ga ik de Bulk Whey eiwit shake gebruiken voor na het fitnessen.
Graag zou ik wat hulp willen hebben om een goed voedingsschema te vinden!
Bedankt!
Comment