super zeg!!
ziekte van crohn
Collapse
X
-
nee buiten de crohn werkte mijn endeldarm ook niet of nauwelijks meer,was hiervoor al eens eerder voor onder t mes geweest maar heeft niet geholpen
ik zou 10 jaar geleden al (als eerste inde wereld) in aanmerking zijn gekomen voor deze neuro stimulator,maar helaas werd het niet goedgekeurd en het geld was op voor het doorontwikkelen
zodoende had ik toen nog maar een keus,een stoma,toen ik zo,n ding eenmaal onder ogen gekregen had,ben ik het ziekenhuis uit gerend! en heb gekozen om met de pijn verder te leven en maar hopen dat t ooit goed zou komen
en zie nu, heb een arts zo gek gekregen om ermee door te gaan,hij
zag dit als een hele grote uitdaging,omdat ik ook nog eens geboren ben met een open buik,en ik ben de eerste die dit heeft kunnen navertellen!
dit alles heeft er voor gezorgd dat ik zijn aandacht had,en om een lang verhaal kort te maken,de neuro stimulator werd uiteindelijk goedgekeurd en nu (5 operaties verder ging nl eerste 2 keer fout) voel ik me prima!!!Ga als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!
Comment
-
[ATTACH]12350[/ATTACH]dit is dus zo,n apparaat,haha zit ook een afstandsbedienning bij.
had eigenlijk zelf altijd al gedroomd van een vrouw met afstandsbedienning,maar nu heb ik er dus zelf eenGa als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!
Comment
-
ja ik zou graag willen weten of, en zo ja welke supplementen ik wel of niet zou kunnen gebruiken.
ik heb vorige week al wel 10 kilo lean gain en 1kilo creapure creatine aangeschaft,de leangain reageer ik goed op,en de creatine ga ik pas gebruiken als mn groei afneemt.
Ook zou ik wel eens willen weten of het verstandig is om een preworkout te gebruiken,zodat ik ook in de wat mindere dagen extra gas kan geven,al vraag ik me eigen af of ik mezelf dan niet 2 x zo hard tegen kom als het eenmaal uitgewerkt isGa als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!
Comment
-
Je bent niet de enige, wellicht wel hier. Het is niet overdreven veel voorkomend he."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Het is nog altijd niet overdreven veel voorkomend, laat staan onder krachtsporters wegens de mogelijk invaliderende klachten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
ja denk dat je wel gelijk hebt,ben n beetje op onderzoek gegaan en heb meerdere artiekelen gevonden over crohn en bb,en er zijn zelfs meerdere mensen die door bb veel minder klachten hebben van de crohn!!!
zelf heb ik dit idee ook want heb me nog nooit zooo goed gevoeld,ik zou alleen wat meer willen weten over de supplementen die ik wel,of juist niet zou kunnen gebruikenGa als de sodemieter van die wipkip!!!.......nou is papa!!!
Comment
-
Ik denk alle, tenzij je klachten verergeren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 hour ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment