Mensen,
Ik ben Tim steffen
Kom uit duiven vlak bij arnhem
ik ben 20 jaar en ben sins 1 week weer bezig in de sportschool na 1.5jaar
heb altijd gevoetbald maar vind dat niks meer aan dus ga me richten op de fitness.
Mijn doel is om gewoon een mooi lijf te krijgen waar je de spieren mooi kan zien lopen.
Hoef uiteraard geen heel bodybuildinglijf hahah
Ik hoop dat ik hier wat informatie kan winnen
Ik zit voornamelijk met voeding probleem:
Ik lust echt niet veel kwa groente en fruit en vis(behavelve kibbeling)!
fruit alleen banaan.
Ik eet bijvoorbeeld alleen veel sperciebonen,bruine bonen,doperwten
de rest moet ik allemaal niks van hebben!
verder lust ik wel pasta maar dan zonder groente doorheen en zonder tomatensaus wel eet ik al veel kip,kibbeling (binneste gedeelte alleen),ontbijtkoek,veel water,creatine,en ga ook eiwtishakes voor net na trainen gebruiken
Ik ben een moeilijke ik weet het maar mis kan iemand mij helpen om een voedingschema te maken?
ik train de eerste 2 weken 3 keer per week en daarna 4 of 5 aangezien ik al wel wat gewend ben.
Dit was het tot nu toe ff ik hoop dat mensen mij goed kunnen helpen
Grtssss
Ik ben Tim steffen
Kom uit duiven vlak bij arnhem
ik ben 20 jaar en ben sins 1 week weer bezig in de sportschool na 1.5jaar
heb altijd gevoetbald maar vind dat niks meer aan dus ga me richten op de fitness.
Mijn doel is om gewoon een mooi lijf te krijgen waar je de spieren mooi kan zien lopen.
Hoef uiteraard geen heel bodybuildinglijf hahah
Ik hoop dat ik hier wat informatie kan winnen
Ik zit voornamelijk met voeding probleem:
Ik lust echt niet veel kwa groente en fruit en vis(behavelve kibbeling)!
fruit alleen banaan.
Ik eet bijvoorbeeld alleen veel sperciebonen,bruine bonen,doperwten
de rest moet ik allemaal niks van hebben!
verder lust ik wel pasta maar dan zonder groente doorheen en zonder tomatensaus wel eet ik al veel kip,kibbeling (binneste gedeelte alleen),ontbijtkoek,veel water,creatine,en ga ook eiwtishakes voor net na trainen gebruiken
Ik ben een moeilijke ik weet het maar mis kan iemand mij helpen om een voedingschema te maken?
ik train de eerste 2 weken 3 keer per week en daarna 4 of 5 aangezien ik al wel wat gewend ben.
Dit was het tot nu toe ff ik hoop dat mensen mij goed kunnen helpen
Grtssss
Comment