Welkom! Damn, lange man! Wat zijn je doelen?
Hooligan stelt zich voor
Collapse
X
-
Originally posted by Hooligan View PostGroter worden... alleen dan in de breedte
wil graag 110 a 115 Kg zijn , proberen in de buurt van de 10 % vet te blijven
Die 10% is wel erg nice...zie je je abs een beetje goed?"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Comment
-
Originally posted by jumpertje View Postinderdaad groot en breed is heel bruut.
alleen lastig om kg's eraan te krijgen met die lengte ofniet?
welkom en suc6Calisthenics / Street workout
Comment
-
Idd moeilijk om het groot te krijgen .. of te laten lijken
Maar het gaat de goede kant op.. idd voeding doet veel ijsblok
Kom vanaf 75 kg en ben dus al aardig eindje op weg, probeer nu om nog te blijven groeien en het zo droog mogelijk om te zetten
Comment
-
Originally posted by Faabjan View PostOke dus nog wel kg erbij Je gaat dus niet flink extra bulken omdat te behalen, omdat je in de buurt van de 10% wilt blijven?
Die 10% is wel erg nice...zie je je abs een beetje goed?
Onderste gedeelte abs zit toch wel een beetje verscholen moet ik zeggen, ben er aardig mee bezig omdat te veranderen dmv training, voeding wil ik nog niet teveel mee doen omdat ik wel wil blijven gainen
Comment
-
Mijn broer is ook groot maar niet zo groot. Ik denk dat zo een grote meneer wel indrukwekkend is als die ook nog eens gespierd is. Wie zou de meest gespierde en grootste mens ter wereld zijn?Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!
Verlichting is houden van jezelf!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment