Originally posted by Hooligan
View Post
Hooligan stelt zich voor
Collapse
X
-
Originally posted by marc-073 View Postvoor welke club ben je hooligan?
Originally posted by Wengstertje View PostO ik ben dus niet de enige haha triest gassie is het want hij veranderd ook telkens zijn posts enzo
Comment
-
Originally posted by Hooligan View Postuhmm nou hou niet echt van voetbal dus heb ook geen favo club!
whahha jah joh vind het opzich wel grappig, zal wel een kaboutertje zijn van 1,5 meter en 45 kg.. waarvan 70 kg vvm want er is toch niemand die het kan controleren
Ennuh, hopelijk word jij je hele leven lastig gevallen door Suikerziekte ofzo dan kunde nooit meer trainen zat je hele dag hier te trollen
Comment
-
Originally posted by midget View PostHaha en waar zijn jouw fotos dan?? Zie ik niet!! Eerst maar eens ZELf iets doen voorda je zoeiets zegd, Robbin..
Ennuh, hopelijk word jij je hele leven lastig gevallen door Suikerziekte ofzo dan kunde nooit meer trainen zat je hele dag hier te trollen
Comment
-
Originally posted by midget View PostHaha en waar zijn jouw fotos dan?? Zie ik niet!! Eerst maar eens ZELf iets doen voorda je zoeiets zegd, Robbin..
Volgens mij heb je iets te veel fanta gesnoven:O
Comment
-
Originally posted by Beaudien View Post"Hooligan" maakt hier al snel vrienden, zie ik........
ik heb me hier een tijd geleden al aangemeld.. maak nooit geen ruzie maar voor midget maak ik een uitzondering
Comment
-
Originally posted by Hooligan View Postlieve schat, of je leest eerst ff, of je bent een sarcast of je hebt er gewoon weer een post bij!
ik heb me hier een tijd geleden al aangemeld.. maak nooit geen ruzie maar voor midget maak ik een uitzondering
Ik ben een sarcast, lieve schat."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Hooligan View Post
Joggie haalde me t bloed onder de nagels weg
Dat soort trieste figuren ken ik wel. En het zegt meer over hen dan over jou.
Gewoon negeren, werkt uiteindelijk echt het beste."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
30 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment