Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zal ik je eens wat advies geven skeletor???
Als ik jou was zou ik eens wat vaker omgaan met he-man, volgens mij kan hij je wel het een en ander wel bijleren ;-)
Wat betreft je eetschema, je zou best eens wat pap aan je schema kunnen toevoegen (heb ik je al eerder verteld).
Maar jah je wil maar geen advies van andere mensen in die grote kop van je opslaan.
Wat je ook kunt doen is wat vaker afwisseling in die middeleeuwse schema van je ;-). T zou best eens kunnen zijn dat je je body dan shockeerd waardoor je dan mischien ook iets meer zal groeien. Mischien dat er dan nog een sprankje hoop voor je is hahahaahahahahahahah
Anyway... je bent en blijft een soerie. En dat soort mensen blijven nu eenmaal soeries zit in je bloed dus daar kun je ook niks aan doen.
Ohja zaterdag kom ik alles opeten bij jullie thuis.
Fuck jou en jou schema elke dag weer een nieuw schema dat is zeker fijn.
En dat kansloze lichaampje van je die is fijn he. Heb nog nooit iemand gezien die zo'n lichaam heeft als jou naar 10 jaar trainen.
Gewoon hopeloos en triest. Je hebt zeker een mindewaardigheids complex. Maar ja dat heb je met soeries. J
ok ok 10 jr en niet zoveel bereikt haha ik geef je wel gelijk anders ga je weer huilen, crybabyyyyyyyyyy.
Je hebt zeker te vaak naar die film gekeken ofniet??
Maar goed, elk persoon die aan krachttraining of bodybuilding doet, die probeert en probeert van alles.
Waarom is dat zo?? Ja dat weet jij waarschijnlijk niet kansloze hahahaah
Op deze manier kom je erachter wat de juiste manier t beste bij je lichaam past.
En niet zoals jouw die al 5 jr achtereen op dezelfde manier traint, als je zo traint kun je netzo goed bakstenen gaan tillen (word je ook sterk van haha).
M.a.w. stop ermee want het heeft geen nut bij jou, verder heb ik niks toe te voegen aan die zielige training van jouw.
Veel succes met wat je verder allemaal gaat doen jongeman, ik hoop voor je dat je ooit het lichaam zal bereiken (die ik nu heb) met deze training wat je aan nu aan het uitvoeren bent.
dat jullie elkaar kennen is al duidelijk, maar laat die praat voor als je elkaar ziet , wij hebben daar geen boodschap aan en het interseert ons ook geen bal
Comment