17 jarige

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 17 jarige

Goedemorgen allemaal,

Ik ben nu 17 jaar en train sinds mijn 16e elke week kei en kei hard.
    Toen ik 15 was ben ik begonnen met fitnessen, maar toen ging het allemaal niet zo serieus. Alsnog heb ik wel een goede basis opgebouwd tot mijn 16e.
    En vanaf toen ging het echt heel hard..

Daarnaast gebruik ik als supplementen eiwitshakes en creatine.
    Mijn voeding en schema zijn naar mijn inzien (en ook volgens begeleiders van de sportschool) dik in orde.
    Ik ben heel snel gegroeid, vele van de sportschool schatten mij tussen de 20 en 23 jaar. Dat zie ik natuurlijk als complimenten, en tegelijkertijd geeft het mij een goede motivatie om steeds meer te willen.
    Ik zal binnenkort foto's plaatsen, en mijn voeding- en trainingschema.

Velen vinden dat ik een perfecte verhouding heb, en dat ik het niveau van een bodybuilder als Kevin Perod makkelijk kan bereiken.
    Maar daarbij komen natuurlijk ook AAS bij kijken, ik overweeg om over een maand te beginnen met anabolen. Ik heb nu al een half jaar onderzoek gedaan maar twijfel soms toch aan de kuur die ik wil nemen.

Hebben jullie misschien goede suggesties voor droge massa kuren voor mijn stats ?
    Ik hoor het graag.

PS : Ik weet dat ik nog te jong ben voor AS, maar daar ben ik al lang overheen. Ik weet dat ik er klaar voor ben en dat ik het aankan.

Hier nog even mijn stats :
    Lengte ; 1,86
    Gewicht; 87 kg
    VP ; 10,6 %

Comment

krachtstats?

Comment

Benchpress: 120 kg
        deadlift: 160 kg
        sq: 140 kg

Comment

Ben benieuwd naar de fotos.
          Je kunt toch nog groeien zonder AAS, je traint pas een jaar. Wacht in ieder geval tot je 18 bent want ik betwijfel of minderjarigen advies gaan krijgen over kuren :P
          Succes met trainen.
          Laissez Faire

Comment

Misschien dat ik nog een kilotje massa erbij krijg, maar niet veel meer denk ik.
            En een vriend van mij begint ook over een maand, hij is wel wat ouder en traint wel wat langer.
            Daar zat ik ook aan te twijfelen, maar hopelijk zit er wel iemand tussen die mij begrijpt en me wilt helpen.
            Want ik ben er klaar voor.
            Bedankt, jij ook veel succes !

Comment

Dude je bent er echt niet klaar voor.
              Zit het gedacht dus maar uit je hoofd om te gaan kuren...
              Ten eerste je bent niet eens 18, je hormoonhuishouding is dus helemaal nog niet stabiel en ontwikkeld.
              Ten tweede je hebt er geen verstand van en gaat zomaar wat slikken of prikken.
              Ten derde je traint pas een jaartje.
              Ten vierde je stats zijn absoluut nog niet zover om al over kuren te spreken.
              Ten vijfde door kerels als jij heeft de sport het klote imago de dag van vandaag.

Comment

Originally posted by UndercoverZyzz View Post
                Misschien dat ik nog een kilotje massa erbij krijg, maar niet veel meer denk ik.
                En een vriend van mij begint ook over een maand, hij is wel wat ouder en traint wel wat langer.
                Daar zat ik ook aan te twijfelen, maar hopelijk zit er wel iemand tussen die mij begrijpt en me wilt helpen.
                Want ik ben er klaar voor.
                Bedankt, jij ook veel succes !

1.ik vind dat je veel te jong bent voor aas.
                2.Weetje wat de gevolgen kunnen zijn je zit nog in de groei etc..
                3.je kan nog genoeg gainen zonder aas. dus waarom zou je

mvg.

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                  Dude je bent er echt niet klaar voor.
                  Zit het gedacht dus maar uit je hoofd om te gaan kuren...
                  Ten eerste je bent niet eens 18, je hormoonhuishouding is dus helemaal nog niet stabiel en ontwikkeld.
                  Ten tweede je hebt er geen verstand van en gaat zomaar wat slikken of prikken.
                  Ten derde je traint pas een jaartje.
                  Ten vierde je stats zijn absoluut nog niet zover om al over kuren te spreken.
                  Ten vijfde door kerels als jij heeft de sport het klote imago de dag van vandaag.
                  Ik snap je reactie wel, maar ten eerste heb ik goed onderzoek gedaan en heb ik veel rond gevraagd op de sportschool.
                  Ten tweede krijgt de sport een klote imago door kerels met een klote ego die anabolen gebruiken. En geloof mij maar, ik ben het tegenovergestelde van die kerels met die klote ego's.

Veel reageren zoals jij nu doet, maar sommigen die snappen het heel goed.
                  Ik ga niet gelijk grote hoeveelheden prikken, maar een gemiddelde (droge) massa kuur voor beginners..

Toch bedankt voor je reactie !

Comment

Het is serieus geen goed idee om nu al te beginnen. Ten eerste ben je nog lang geen gevorderde, daarvoor moet je er al rond de 3-4 jaar training op hebben zitten. Dan kan je daadwerkelijk tegen een plafond aan zitten. Ten tweede ben je nogeeneens volgroeid en is je hormoonhuishouding nog niet gestabiliseert, en dit zal ook niet meer gebeuren als je aan de AS begint.

En AS hebben een slecht imago door de media en de olympsiche commisie etc.
                    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by amazing View Post
                      1.ik vind dat je veel te jong bent voor aas.
                      2.Weetje wat de gevolgen kunnen zijn je zit nog in de groei etc..
                      3.je kan nog genoeg gainen zonder aas. dus waarom zou je

mvg.
                      Mijn leeftijd zit nog aan de lage kant voor aas, dat weet ik.
                      Maar daar ben ik al over heen, de gevolgen zijn niet zo extreem gevaarlijk zoals velen van jullie denken.

Over 3 maanden word ik 18, en dan zou het opeens wel mogen ?
                      Ik wil gewoon met een gemiddeld kuurtje beginnen voor beginners, en kijken hoe dat gaat.
                      Als het echt tegenvalt, dan zal ik zeker niet verder gaan met aas.
                      Maar ik heb alles echt goed onderzocht en de gevolgen onder ogen genomen.

Bedankt,

Groet.

Comment

Ik snap je reactie wel, maar ten eerste heb ik goed onderzoek gedaan en heb ik veel rond gevraagd op de sportschool.
                        Ten tweede krijgt de sport een klote imago door kerels met een klote ego die anabolen gebruiken. En geloof mij maar, ik ben het tegenovergestelde van die kerels met die klote ego's.

Veel reageren zoals jij nu doet, maar sommigen die snappen het heel goed.
                        Ik ga niet gelijk grote hoeveelheden prikken, maar een gemiddelde (droge) massa kuur voor beginners..

Toch bedankt voor je reactie !
                        jij denkt dat wij het niet snappen nee wij snappen het wel alleen het is schadelijk voor je gezondheid je bent nog niet uitgegroeid. en je lichaam heeft zich nog niet volledig ontwikkeld we hebben het hier ook niet over ego's we hebben het erover dat je nog maar 1 jaar traint en je nog zat massa kan pakken zonder anabolen je zult geduld moeten hebben.

Comment

Originally posted by amazing View Post
                          jij denkt dat wij het niet snappen nee wij snappen het wel alleen het is schadelijk voor je gezondheid je bent nog niet uitgegroeid. en je lichaam heeft zich nog niet volledig ontwikkeld we hebben het hier ook niet over ego's we hebben het erover dat je nog maar 1 jaar traint en je nog zat massa kan pakken zonder anabolen je zult geduld moeten hebben.
                          Het probleem zit ook juist daar bij het geduld hebben..
                          Maar iedereen in de sportschool ziet je als '1 van de grote jongens' en dan wil je steeds meer groeien en ook voor jezelf. Je bent nooit tevreden, ik althans niet. Ik wil altijd meer en meer, en het liefst ook in een kortere tijd dan normaal gesproken. Misschien is dat een slechte eigenschap van me, maar het is nou eenmaal zo.

Comment

Het probleem zit ook juist daar bij het geduld hebben..
                            Maar iedereen in de sportschool ziet je als '1 van de grote jongens' en dan wil je steeds meer groeien en ook voor jezelf. Je bent nooit tevreden, ik althans niet. Ik wil altijd meer en meer, en het liefst ook in een kortere tijd dan normaal gesproken. Misschien is dat een slechte eigenschap van me, maar het is nou eenmaal zo.
                            dan zijn er vast niet grote jongens bij jou in de sportschool

Mijn leeftijd zit nog aan de lage kant voor aas, dat weet ik.
                            Maar daar ben ik al over heen, de gevolgen zijn niet zo extreem gevaarlijk zoals velen van jullie denken.

Over 3 maanden word ik 18, en dan zou het opeens wel mogen ?
                            Ik wil gewoon met een gemiddeld kuurtje beginnen voor beginners, en kijken hoe dat gaat.
                            Als het echt tegenvalt, dan zal ik zeker niet verder gaan met aas.
                            Maar ik heb alles echt goed onderzocht en de gevolgen onder ogen genomen.

Bedankt,

Groet.

zoals velen van ons denken nee klopt wij hebben er geen verstand van dauw een spuit in je reet zou ik zeggen(Y)

Comment

Wat zou dan ipv aas een andere goede vervanger zijn, die minder schade veroorzaakt aan mijn gezondheid etc.. ?

Het enige wat ik vraag is nuttige hulp en goede suggesties, en geen boze reacties..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X