Goedemorgen allen,
Mijn eerste post.... Wel zo netjes om dat in het "even voorstellen" topic te doen
Ik ben een 36 jarige fitness fanaat, met als doelstelling een gematigd aantal kg spiermassa erbij te werken/eten/zweten.
Ik heb niet de illusie om 100kg (of meer) te (kunnen) worden maar dat is mijn doelstelling ook niet. 85kg schoon aan de haak vind ik voorlopig al een prima doel.
Ik train momenteel met een opbouw schema. Ik train sowieso 3x per week, maar soms haal ik de 5x. Borst/Triceps + Rug/Biceps + Schouders/Benen.
10/8/6/4
Elke dag na de KT ook nog 20 min Cardio (interval). daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk winst uit mijn voedsel inname te krijgen uiteraard, Maar dat is voor mij nog altijd een uitdaging.
08.00:
250 gr Kwark + 40 gr cruesli
2 plakken ontbijtkoek (voor de vezels)
2 scheppen Weight Gainer + 2 scheppen volkoren ontbijtgraan + 300ml water
12.00:
4 snee volkoren brood + beleg (kaas, kipfilet, pindakaas)
130 gram tonijn
2 Scheppen Weight Gainer + 300 ml water
15.00:
250 gr kwark + 40 gr cruesli
18.30-19.30
Avondmaaltijd (zilvervliesrijst/ volkoren pasta + groenten + vlees)
Voor de training gebruik ik als PWO NO Shotgun.
Na de training uiteraard een Eiwitshake.
Ik heb ook een paar keer Creatine gebruikt (voor en na de training), maar ik kreeg in beide gevallen daar hoofdpijn van... daar ben ik dus maar mee gestopt. (herkenbaar voor jullie?)
Over een kleine 2-4 weken wil ik naar een anders schema overstappen om wat meer definitie te krijgen... met het oog op de zomer uiteraard
Wat gegevens omtrent mijn postuur:
Ik ben 185 cm
Woog de laatste meting 80kg
En had een Fpct van 15.4%
U ziet... NO WAY NEAR mijn doel... maar we zijn onderweg
Tips omtrent voedsel, PWO, trainingsschema's, oefeningen, supplementen zijn allen van harte welkom!
Uiteraard houd ik ook dit forum in de gaten en zal ik het niet laten als ik vragen heb die te stellen.
Groet!
Cam
Mijn eerste post.... Wel zo netjes om dat in het "even voorstellen" topic te doen
Ik ben een 36 jarige fitness fanaat, met als doelstelling een gematigd aantal kg spiermassa erbij te werken/eten/zweten.
Ik heb niet de illusie om 100kg (of meer) te (kunnen) worden maar dat is mijn doelstelling ook niet. 85kg schoon aan de haak vind ik voorlopig al een prima doel.
Ik train momenteel met een opbouw schema. Ik train sowieso 3x per week, maar soms haal ik de 5x. Borst/Triceps + Rug/Biceps + Schouders/Benen.
10/8/6/4
Elke dag na de KT ook nog 20 min Cardio (interval). daarnaast probeer ik ook zoveel mogelijk winst uit mijn voedsel inname te krijgen uiteraard, Maar dat is voor mij nog altijd een uitdaging.
08.00:
250 gr Kwark + 40 gr cruesli
2 plakken ontbijtkoek (voor de vezels)
2 scheppen Weight Gainer + 2 scheppen volkoren ontbijtgraan + 300ml water
12.00:
4 snee volkoren brood + beleg (kaas, kipfilet, pindakaas)
130 gram tonijn
2 Scheppen Weight Gainer + 300 ml water
15.00:
250 gr kwark + 40 gr cruesli
18.30-19.30
Avondmaaltijd (zilvervliesrijst/ volkoren pasta + groenten + vlees)
Voor de training gebruik ik als PWO NO Shotgun.
Na de training uiteraard een Eiwitshake.
Ik heb ook een paar keer Creatine gebruikt (voor en na de training), maar ik kreeg in beide gevallen daar hoofdpijn van... daar ben ik dus maar mee gestopt. (herkenbaar voor jullie?)
Over een kleine 2-4 weken wil ik naar een anders schema overstappen om wat meer definitie te krijgen... met het oog op de zomer uiteraard
Wat gegevens omtrent mijn postuur:
Ik ben 185 cm
Woog de laatste meting 80kg
En had een Fpct van 15.4%
U ziet... NO WAY NEAR mijn doel... maar we zijn onderweg
Tips omtrent voedsel, PWO, trainingsschema's, oefeningen, supplementen zijn allen van harte welkom!
Uiteraard houd ik ook dit forum in de gaten en zal ik het niet laten als ik vragen heb die te stellen.
Groet!
Cam
Comment