Hallo allemaal ik zal me even voorstellen,
Ik ben 12 jaar oud en heb sinds kort kennis gemaakt met de fitness mijn doel is vooral om meer spieren te krijgen ik train nu 3x perweek met een begelijder,
een voedingsschema heb ik nog niet hier is alvast mijn trainingsschema ik doe Full Body.
Borst: Bech Press. 3x 10/8/6.
Rug/schouders: Military Press. 3x10
Benen: Suad op stoel. 3x10
Triceps: One arm triceps. 3x 10
Biceps: Barbell Curl. 3x10
Buik: Sit up 3x tot ik niet meer kan.
Vet Percentage: Weet ik niet.
Gewicht: 52 (denk ik).
Lengte: 1.50
Ik doe ook nog cardio waneer het niet regent tussen de rustdagen 10 minuutjes joggen. Ik train nog niet met gewichten maar binnen een paar dagen/weken kan ik al beginnen. (Ik gebruik halters zonder gewichten nu)
Op school eet ik 2/1 Boterham met kaas en een Koek, op woensdag eet ik fruit. Ik had slechte eetgewoontjes en die ben ik ook aan het aanpassen.
In de zomervakantie ben ik er klaar voor om er hard voor te gaan om mijn doel te kunnen berijken!
Opbouwende kritiek en commentaar kan ik altijd gebruiken
Ulux
Ik ben 12 jaar oud en heb sinds kort kennis gemaakt met de fitness mijn doel is vooral om meer spieren te krijgen ik train nu 3x perweek met een begelijder,
een voedingsschema heb ik nog niet hier is alvast mijn trainingsschema ik doe Full Body.
Borst: Bech Press. 3x 10/8/6.
Rug/schouders: Military Press. 3x10
Benen: Suad op stoel. 3x10
Triceps: One arm triceps. 3x 10
Biceps: Barbell Curl. 3x10
Buik: Sit up 3x tot ik niet meer kan.
Vet Percentage: Weet ik niet.
Gewicht: 52 (denk ik).
Lengte: 1.50
Ik doe ook nog cardio waneer het niet regent tussen de rustdagen 10 minuutjes joggen. Ik train nog niet met gewichten maar binnen een paar dagen/weken kan ik al beginnen. (Ik gebruik halters zonder gewichten nu)
Op school eet ik 2/1 Boterham met kaas en een Koek, op woensdag eet ik fruit. Ik had slechte eetgewoontjes en die ben ik ook aan het aanpassen.
In de zomervakantie ben ik er klaar voor om er hard voor te gaan om mijn doel te kunnen berijken!
Opbouwende kritiek en commentaar kan ik altijd gebruiken
Ulux
Comment