[Voorstellen] - Ulux

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [Voorstellen] - Ulux

Hallo allemaal ik zal me even voorstellen,

Ik ben 12 jaar oud en heb sinds kort kennis gemaakt met de fitness mijn doel is vooral om meer spieren te krijgen ik train nu 3x perweek met een begelijder,
    een voedingsschema heb ik nog niet hier is alvast mijn trainingsschema ik doe Full Body.

Borst: Bech Press. 3x 10/8/6.
    Rug/schouders: Military Press. 3x10
    Benen: Suad op stoel. 3x10
    Triceps: One arm triceps. 3x 10
    Biceps: Barbell Curl. 3x10
    Buik: Sit up 3x tot ik niet meer kan.

Vet Percentage: Weet ik niet.
    Gewicht: 52 (denk ik).
    Lengte: 1.50

Ik doe ook nog cardio waneer het niet regent tussen de rustdagen 10 minuutjes joggen. Ik train nog niet met gewichten maar binnen een paar dagen/weken kan ik al beginnen. (Ik gebruik halters zonder gewichten nu)

Op school eet ik 2/1 Boterham met kaas en een Koek, op woensdag eet ik fruit. Ik had slechte eetgewoontjes en die ben ik ook aan het aanpassen.
    In de zomervakantie ben ik er klaar voor om er hard voor te gaan om mijn doel te kunnen berijken!
    Opbouwende kritiek en commentaar kan ik altijd gebruiken

Ulux
    Last edited by Ulux; 03-06-2012, 14:26.

Het lijkt me niet verstandig om nu al te beginnen met trainen, ik zou over 4 jaartjes terugkomen. Waarschijnlijk verwacht je al dit soort reacties wat ook de reden is waarom je hebt neergezet opbouwende kritiek maar ik houd het enkel bij kritiek. Doe jezelf een plezier en houd het nu bij normale sporten als voetbal e.d. je sloopt je eigen lichaam alleen maar en houdt je groei tegen. Op dit forum kan je inderdaad veel goede informatie inwinnen maar ik zou dit pas later gaan gebruiken, zorg eerst dat je uitgegroeid bent.

Comment

Originally posted by Tails View Post
      Het lijkt me niet verstandig om nu al te beginnen met trainen, ik zou over 4 jaartjes terugkomen. Waarschijnlijk verwacht je al dit soort reacties wat ook de reden is waarom je hebt neergezet opbouwende kritiek maar ik houd het enkel bij kritiek. Doe jezelf een plezier en houd het nu bij normale sporten als voetbal e.d. je sloopt je eigen lichaam alleen maar en houdt je groei tegen. Op dit forum kan je inderdaad veel goede informatie inwinnen maar ik zou dit pas later gaan gebruiken.
      In het tienerbodybuilding Sticky zeggen ze dat het juist goed is al je vroeg gaat trainen voor je gezondheid.

Comment

Met compound movements beginnen op je 12e lijkt me geen goed plan. Ik wist trouwens niet dat je onder de 16 toegelaten wordt in een fitness. In iedergeval welkom bij dit forum .

*Edit

Ik heb het topic over tienerbodybuilding doorgelezen maar ben het hier niet volledig mee eens, dan kan je net zogoed een sport doen die je zelf leuk vind. Zorg hoe dan ook dat je niet te zwaar traint want dat is het laatste dat je wil. Het is in iedergeval wel goed dat je traint onder begeleiding.
        Last edited by Tails; 03-06-2012, 14:35.

Comment

Bedankt,
          (en ik train nog niet in de fitness pasover 4 jaar kan ik dat zoals je zei)

Comment

In Juli ga ik cardio doen, de volgende maand (Augustus) ga ik trainen hoop dat ik in Juli wat ben afgevallen.

Comment

Welkom

Comment

Heb zonet afscheid genomen van alle zoetigheden, nu genoeg fruit en groenten naar binnen spelen.

Comment

Welke voeding raden jullie mij aan? ik eet momenteel heel weinig.

Comment

Dus die koek op school is ook verleden tijd?

Jongen, ik mag aannemen dat jouw moeder heus wel de juiste voeding voor jou op tafel zet.

Comment

Natuurlijk blijft die koek voor school er nog in.

Comment

Net 1liter water op.

Comment

Ik zou aan moederlief vragen of ze kipfilet op je bammetjes doet die je naar school neemt
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                            Ik zou aan moederlief vragen of ze kipfilet op je bammetjes doet die je naar school neemt
                            Zal ik doen! bedankt voor de advies

Comment

en een danone potje of 2 zal ook nog wel luken eh.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X