Even voorstellen: Tim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen: Tim

Hoi allemaal,

mijn naam is Tim (forumnaam Tedje) en ik ben sinds kort lid geworden van het bodyforum.
    Dit doordat ik op hoog niveau Volleybal en op zoek ben naar een goed sport en eetschema ter ondersteuning hiervan.
    Van te voren had ik niet gedacht dat ik dan op een bodybuilding forum uit zou komen maar al zoekende kwam ik erachter dat dit wel de juiste plek is omdat de meeste mensen hier heel professioneel omgaan met de combinatie van krachttraining en voeding en er ontzettend veel expertise aanwezig is.
    Ik hoop dan ook dat jullie deze kennis ondanks dat ik geen echte bodybuilder ben en wordt toch met mij zouden willen delen om me verder te helpen met mijn eigen sport en wie weet hebben jullie af en toe ook wat aan mij J
    Nu ben ik door al het lezen van alle Sticky info al heel wat wijzer geworden, heb al een eetschema opgesteld maar dat behoefd waarschijnlijk nog wat fine-tuning van een aantal experts

Verder zou Ik graag hulp krijgen bij het ontwikkelen van mijn sportschema (gericht op gewichtsverlies, vetafbraak en het ontwikkelen van explosieve sprongkracht) en daarnaast ook hulp bij het ontwikkelen van een goed eetschema (gericht op gezonde voeding, regelmatig eten, spierherstel en 500 cal. onder mijn behoefte).

Groet Tim

Welkom Tim,
    Bodybuilden is meer dan alleen gespierde en gebronsde gasten in een klein onderbroekje. Het doel dat jij voor ogen hebt is eigenlijk ook bodybuilden als je naar de definitie van het woord 'bodybuilden' kijkt. Als vet verliezen en meer sprongkracht krijgen jouw doel is zou ik eerst dit deel lezen: http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html . Daarin staat veel over voeding uitgelegd. Als jij vet wilt verliezen moet je gaan cutten (onder je behoefte eten). Op het forum kan je ook een excelbestandje downloaden waarin van 1000 voedingsmiddelen de EKV (eiwit, koolhydraten, vetten) gehaltes in staan. Als jij je behoefte uit kan rekenen kan je makkelijk zo'n schema in elkaar zetten als je je at inleest. Sprongkracht trainen kan je doen dmv squatten of jumpsquats.
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Welkom

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        Welkom Tim,
        Bodybuilden is meer dan alleen gespierde en gebronsde gasten in een klein onderbroekje. Het doel dat jij voor ogen hebt is eigenlijk ook bodybuilden als je naar de definitie van het woord 'bodybuilden' kijkt. Als vet verliezen en meer sprongkracht krijgen jouw doel is zou ik eerst dit deel lezen: http://forum.bodynet.nl/algemeen/333...er-sticky.html . Daarin staat veel over voeding uitgelegd. Als jij vet wilt verliezen moet je gaan cutten (onder je behoefte eten). Op het forum kan je ook een excelbestandje downloaden waarin van 1000 voedingsmiddelen de EKV (eiwit, koolhydraten, vetten) gehaltes in staan. Als jij je behoefte uit kan rekenen kan je makkelijk zo'n schema in elkaar zetten als je je at inleest. Sprongkracht trainen kan je doen dmv squatten of jumpsquats.
        welkom en ik denk dat bij deze al alles is gezegd eigenlijk... haha
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Welkom !
          Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Welkom Tim,
            Natuurlijk word ook jij geholpen.

Comment

Bedankt voor alle aardige reacties! En vroeg me af of ik mijn eerste eetschema hier kan plaatsen of dat ik daar een nieuw topic voor moet openen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X